ماهان شبکه ایرانیان

رنگ موی بنفش دودی و دو ترکیب رنگ برای بنفش دودی و بنفش دودی تیره

بنفش یک رنگ مو فانتزی محبوب و زیبا است که همه طیف های آن از جمله رنگ موی بنفش دودی دارای این ویژگی ها هستند. بنفش دودی از ترکیب بنفش و خاکستری تشکیل می شود که قطعا در کنار زیبابودن قادر به لاکچری و شیک نشان دادن استایل شما می باشد.

رنگ موی بنفش دودی و دو ترکیب رنگ برای بنفش دودی و بنفش دودی تیره

رنگ موهای فانتزی همیشه یکی از رنگ های محبوب و پرکاربرد است که به خصوص از سوی دخترخانم های جوان انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع رنگ موها بسیار زیاد است که رنگ موهای طبیعی و غیرطبیعی یا همان فانتزی را شامل می شود. رنگهای سیاه، خرمایی، قهوه ای و زیتونی از رنگهای طبیعی و رنگهای آبی، سرخابی و بنفش از رنگ های غیر طبیعی و فانتزی محسوب می شوند. یکی از رنگ های فانتزی که انتخابی متداول و محبوب و البته همانند سایر رنگهای فانتزی جسورانه می باشد، رنگ موی بنفش دودی است.

آشنایی با رنگ موی بنفش دودی

مدل هایی شیک و منحصر به فرد از رنگ موی بنفش دودی

رنگ موی بنفش به طور کلی چه رنگ بوی بنفش روشن یا تیره، چه رنگ موی بنفش بادمجانی، چه رنگ موی بنفش فانتزی،  همگی از جمله رنگ های فانتزی شیک و مجلسی می باشند که انتخاب افراد باکلاس می باشند، اما با این تفاوت که این رنگ مانند سایر رنگ های فانتزی جیف بسیار متفاوت بوده و تاثیری چشمگیر بر روی لاکچری بودن استایل شما می گذارد. نیاز به نگرانی برای اینکه بر روی موهای تیره روشن است یا موهای روشن نیست، چرا که در هر دو مورد هم زیبایی منحصر به فردی دارد.

رنگ موی بنفش از رنگهای فانتزی به شمار می رود که یک انتخاب عالی جهت تنوع بخشیدن به موها و استایل به شمار می رود، در رابطه با رنگ بنفش می توان گفت که رنگ سرد است و از ترکیب رنگ آبی و قرمز به وجود می آید، با وجود این سایه های گوناگون قرمز و آبی، سایه های گوناگون بنفش را به وجود می آورد. خود رنگ بنفش نیز دارای تنوع بالایی است که بنفش دودی یکی از شاخه های این رنگ مو محسوب شده و جذاب و زیبا می باشد. نکته ای که به طور کلی در رابطه با رنگ موهای فانتزی باید بگوییم این است که این رنگ موها تنها برای 1 روز خوب دیده می شوند و اما بنفش دودی با وجود زیبایی و لاکچری بودن ممکن است زیادی آسان به دست نیاید، در واقع برخی مواقع در پایان مقداری زیادتر از چیزی که می خواستید مصنوعی دیده می شوید و یا پی می برید که سایه های آن تنها رنگ پوست شما را محو می نماید.

توضیح رنگ مو بنفش دودی و فرمول ترکیب آن

مدل هایی زیبا از رنگ موی بنفش دودی

رنگ مو بنفش دودی انتخابی عالی

افرادی که علاقه ای خاص داشته و رنگ موهای متفاوت و منحصر به فرد را بیشتر می پسندند، می توانند رنگ موی بنفش دودی را برگزینند. متنوع بودن رنگها به صورت خاص به رنگ کننده مویتان کمک می نماید تا جلوه دودی را با سایه های مختلف به وجود بیاورند، ولی برای طیف های بنفش نیاز می باشد که از رنگهای مرغوب استفاده کنند تا درخشش و دوام رنگ مو محفوظ بماند. پس چنانچه در پی رنگ مویی خاص و نیز سرد می باشید، به دنبال ترکیب رنگ موی بنفش دودی باشید، این سایه بی شک و بی هیچ مشکلی با رنگهای اولیه (روشن یا تیره) هارمونی داشته و یک ظاهر طبیعی و زیبا به موهای هایلایت شده بلوند می بخشد. برای این منظور رنگ بنفش و خاکستری را با یکدیگر ترکیب نمایید، باید نسبت بنفش بیشتر باشد تا رنگ پایه موها را معلوم نماید. بعد ترکیب را برای یک ربع ساعت بر روی قسمت های میانی گذاشته و پنج دقیقه نهایی را به ته موها بمالید.

و در صورتی که رنگ موهای قبلی شما بنفش دودی بوده و الان می خواهید آن را تجدید و یا به بیانی مرمت و تازه کنید، باید تا دو قسمت نرم کننده رنگ آمیزی بنفش و یک قسمت نرم کننده رنگ آمیزی خاکستری را همراه دو قسمت کرم بهبود موهای نازک مخلوط نمایید و به صورت یکدست بر روی موهای خشک به طور کامل بمالید، زمان دهید تا این مخلوط زیبا برای ده دقیقه تا یک ربع ساعت بر روی موها باقی بماند و سپس موهایتان را با آب ولرم بشویید.

معرفی رنگ مو بنفش دودی برای خانم های خوش سلیقه

توضیح رنگ مو بنفش دودی و فرمول ترکیب آن

فرمول ترکیب رنگ موی بنفش دودی

ترکیب رنگ موی بنفش دودی مناسب کسانی است که رنگ موهای سرد را بیشتر می پسندند، به منظور به وجود آوردن آن لازم است اول موها را تا آخرین پایه (با توجه به حفظ سلامتی مو) روشن نمایید. بعد با استفاده از فرمول زیر موها را رنگساژ کنید:

  • یک دوم تیوپ رنگ مو بنفش فانتزی
  • یک دوم تیوپ رنگ مو دودی 5
  • ده سانتیمتر واریاسیون بنفش
  • اکسیدان شماره یک

فرمول ترکیب رنگ مو بنفش دودی تیره

جهت این ترکیب رنگ مو لازم است اول موها را به پایه 6 – 7 رسانده و بعد از ترکیب رنگ موی زیر بهره ببرید:

  • رنگ موی بنفش دودی شماره 7.12 مارال
  • رنگ خاکستری شماره 6.2 مارال
  • اکسیدان شماره یک

اندازه یکسانی از رنگ مو بنفش دودی و رنگ مو خاکستری را ترکیب نمایید، چنانچه رنگ پایه ی مو دارای نارنجی بسیاری بود، می توانید اندازی کمی واریاسیون آبی نیز به ترکیب بیفزایید. متناسب با حجم موها، اکسیدان شماره یک (6 درصد) افزوده و ترکیب کنید. رنگ مو را بر روی موها زده و پس از 5 تا 10 دقیقه موهای خود را شستشو دهید. چنانچه پایه موها مرطوب و دارای نم باشد، خوب است تایم مکث را بیشتر (10 تا 15 دقیقه) کنید.

بنفش دودی رنگ مویی پرطرفدار
رنگ موی بنفش دودی رنگ فانتزی شیک و زیبا
شاید بتوان به جرات گفت که بنفش محبوب ترین رنگ موی فانتزی و یا حداقل یکی از رنگ های فانتزی محبوب است. بنفش رنگی زیبا است که جذابیت خاصی به ظاهر و استایل فرد می بخشد و تنوع بالایی دارد. در مطلبی که به پایان رسید شما را با رنگ موی بنفش دودی و فرمول ترکیب آن و ایده هایی کاربردی و زیبا آشنا کردیم، امیدواریم مفید واقع شده باشد. و اما در ادامه در صورت تمایل برای آشنایی با رنگ موی بنفش و 4 فرمول ترکیب رنگ موی بنفش و نیز معرفی بهترین انواع رنگ موی فانتزی می توانید به لینک ها مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان