یک مقام مسئول: چهره جدیدی از ورزشگاه آزادی خواهید دید/ به ما اعتماد کنید

مهیار عسگریان در مورد شکل ظاهری نامناسب ورزشگاه آزادی برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: حتما تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا، زیباسازی انجام می‌شود. برای اینکه بازی‌ها تماشاگر داشته باشد یا نه، ما تصمیم گیرنده نیستیم. اگر اعلام کنند نقاطی که در حال بازسازی است را با بنر و پرچم، بپوشانیم حتما این کار را انجام می‌دهیم.

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی گفت: به‌زودی چهره جدیدی را از ورزشگاه آزادی خواهید دید.
 
به گزارش ایرنا، مهیار عسگریان پیش از آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک در خصوص شرایط نامناسب ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سکوهای ضلع غربی بحث برداشت سازه فوقانی را انجام دادیم. سازه اصلی مشکلی نداشت اما آنها را تقویت کردیم تا عمر مفید آن را 100 تا 150 سال دیگر افزایش بدهیم و حتی بحث سبک سازی انجام شد. به تدریج نصب سکوها شروع شده و گام به گام برای نصب صندلی پیش می‌رویم.
 
وی افزود: زمان تخمینی آماده شدن کامل ضلع غربی بستگی به آن دارد که بتوانیم همزمان با بازی‌ها روند بازسازی را انجام دهیم یا به طور کامل ورزشگاه در اختیار ما باشد. بازسازی سکوها، 45 هزار متر مربع فضای بتن‌سازی می‌خواهد. در دنیا هم دیدیم که ورزشگاه رئال مادرید چیزی حدود 16 ماه زمان نیاز داشت تا به طور کامل، بازسازی شود. اکنون در ورزشگاه آزادی فقط ستون‌های آن حفظ شده و بقیه تغییر کرده است.
 
وی در مورد شکل ظاهری نامناسب ورزشگاه آزادی برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: حتما تا آغاز لیگ قهرمانان آسیا، زیباسازی انجام می‌شود. برای اینکه بازی‌ها تماشاگر داشته باشد یا نه، ما تصمیم گیرنده نیستیم. اگر اعلام کنند نقاطی که در حال بازسازی است را با بنر و پرچم، بپوشانیم حتما این کار را انجام می‌دهیم.
 
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، گفت: تا آخر شهریورماه چهره ورزشگاه تغییر خواهد کرد. از همه تماشاگران، خبرنگاران و جامعه ورزشی که به ما فرصت می‌دهند تشکر می‌کنم و تقاضا دارم به ما اعتماد کنند. قطعا به‌زودی شکل جدیدی از ورزشگاه آزادی را می‌بینیم. چند روز دیگر انتقال نخاله‌ها انجام می‌شود و سکوها را در اختیار سازمان لیگ می‌گذاریم تا با پرچم و بنر، زیباسازی انجام شود.
 
وی گفت: از ورودی ورزشگاه آزادی تغییرات قابل مشاهده است. تونل‌ها، نیمکت‌ها، رختکن‌ها و بخش‌های مختلف تغییر کرده است. پروژه‌های عمرانی، زمان و بودجه می‌خواهد. در گذشته از فروریختن ورزشگاه آزادی صحبت می‌شد اما اکنون در حال زیباسازی است. اگر بودجه بیشتر شود، می‌توانیم تیم‌های عمرانی را افزایش دهیم. در مجموع، بازسازی کامل ورزشگاه، هزار میلیارد بودجه می‌خواهد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان