خودروهای جدید جنرال موتورز به خانه تبدیل می‌شوند

شرکت جنرال موتورز بیشتر خودروهای EV آینده خود که مبتنی بر Ultium هستند را با ویژگی خودرو به خانه (V۲H) تجهیز خواهد کرد. این امکان به کاربران این امکان را می‌دهد که توان از باتری‌های با ولتاژ بالای خودروها را به خانه خود صادر کنند، به طور اصولی خودروها را به ژنراتورهای پشتیبان تبدیل کنند.

خودروهای جدید جنرال موتورز به خانه تبدیل می‌شوند

شرکت جنرال موتورز بیشتر خودروهای EV آینده خود که مبتنی بر Ultium هستند را با ویژگی خودرو به خانه (V2H) تجهیز خواهد کرد. این امکان به کاربران این امکان را می‌دهد که توان از باتری‌های با ولتاژ بالای خودروها را به خانه خود صادر کنند، به طور اصولی خودروها را به ژنراتورهای پشتیبان تبدیل کنند.

قبلاً این ویژگی برای شاخص تازه معرفی شده 2024 شورولت Silverado EV RST pickup اعلام شده بود، اما اکنون شرکت خودروسازی آمریکایی می‌گوید که تا سال مدل 2026 کل مجموعه خودروهای جدید مبتنی بر Ultium خود را با V2H تازه خواهد کرد.

به عبارت دیگر، مدل 2024 GMC Sierra EV Denali Edition 1، شورولت Blazer EV، شورولت Equinox EV، کادیلاک Lyriq و کادیلاک Escalade IQ آینده با V2H سازگار خواهند بود.

مهم است به این نکته اشاره کرد که شرکت جنرال موتورز به طور خاص اشاره کرد که EVهای جدید مبتنی بر Ultium، به این معنی است که GMC Hummer EV در این لیست شامل نمی‌شود، حداقل در حال حاضر. با این حال، در مارس، GM اعلام کرد که هر دو نسخه پیکاپ و SUV از 2024 Hummer EV در برخی سطوح تریم به عنوان تجهیزات استاندارد یک شارژر بورد بیشتر قدرتمند سطح 2 را که امکان کارکرد به بار (V2L) را فراهم می‌کند، خواهند داشت. کاربران را قادر به صادرات توان از باتری با توان تا 6 کیلووات از طریق یک آداپتور می‌کند.

Wade Sheffer، معاون مدیر عامل، انرژی GM گفت: “سیستم اکوسیستم مدیریت انرژی GM به شتاب دادن به تصویر آینده کاملاً الکتریکی GM کمک خواهد کرد، با گسترش دسترسی به مزایای بیشتری که EVها می‌توانند ارائه دهند”. “با یکپارچه سازی V2H در کل پروتفولیو مبتنی بر Ultium خود، این تکنولوژی نوآورانه را برای مصرف کنندگان بیشتری در دسترس قرار می‌دهیم، با مزایایی که به وسیله خود خودرو به خودرو بسیار عمیق تر می‌شود و در مقیاس گسترده‌تری از همیشه قبل ارائه می‌شود.”

برای استفاده از ویژگی V2H خودروها، مشتریان باید خانه خود را با یکی از سه مجموعه تجهیزات معرفی شده توسط GM Energy در ماه گذشته ارتقا دهند: بسته Ultium Home V2H، سیستم انرژی خانگی Ultium یا بسته ذخیره سازی انرژی خانگی Ultium.

بسته اول با یک شارژر AC که از شارژ دو طرفه پشتیبانی می‌کند، و همچنین یک کیت Enablement که یک باتری معکوس و “شروع تاریک” را اضافه می‌کند، همراه است. با این بسته پایه، مالکان EVهای سازگار می‌توانند خودروهای خود را با توان تا 19.2 کیلووات شارژ کنند و – در صورت نیاز – خانه خود را با نرخ تخلیه حداکثر 9.6 کیلووات از باتری با ولتاژ بالای خودرو تامین کنند.

سیستم انرژی خانگی Ultium یک واحد ذخیره سازی پایدار GM PowerBank را که به کیت Enablement V2H متصل است، اضافه می‌کند، با دو گزینه در دسترس: نسخه های 5 کیلووات / 10.6 کیلووات ساعت و نسخه های 7 کیلووات / 17.7 کیلووات ساعت.

بسته سوم، بسته ذخیره سازی انرژی خانگی Ultium، شامل یکی از پیشنهادهای PowerBank GM، یک مبدل و یک مرکز خانگی است و برای افرادی که بدون خودروی الکتریکی می‌خواهند ذخیره‌سازی باتری پشتیبان داشته باشند، مناسب است.

هر یک از این بسته‌ها می‌توانند با یک سیستم فوتوولتائیک یا تولید انرژی خورشیدی ترکیب شوند، که SunPower تامین کننده انحصاری تجهیزات خورشیدی GM و نصاب شارژر EV ترجیحی آن است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان