حمید خان پدر ترانه علیدوستی مهمان کتابفروشی مجتبی جباری (عکس)

حمید علیدوستی مهمان مجتبی جباری در کتابفروشی او بود.

خبرورزشی نوشت: مجتبی جباری این روزها فارغ از هیاهوی فوتبال سرش را به کتاب فروشی خود در پایتخت گرم کرده اما از ملاقات با چهره‌های سرشناس غافل نمی‌شود و اتفاقاً خیلی دوست دارد ورزشکاران کتابخوان را در کنار خودش ببیند.

هافبک فوق العاده تکنیکی استقلال در سال‌های گذشته که سابقه قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را هم دارد، روز سه‌شنبه در کتابفروشی خود میزبان حمید علیدوستی، مهاجم ارزشمند تیم ملی و فوتبال ایران در دهه‌های گذشته شد.

این دو نفر حسابی با یکدیگر گپ زدند و جباری در واکنش به حضور حمید علیدوستی عکسی را کنار او در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت: محترم‌ترین مرد فوتبال امروز مهمان ما بود. با حمید خان علیدوستی حرف مشترک بسیار داشتم زمان مثل باد گذشت.

حمید علیدوستی و مجتبی جباری

علاقه حمید علیدوستی به کتاب 

حمید علیدوستی از دیرباز به کتابخوان بودن و البته علاقه داشتن به هنر سینما و موسیقی فوق العاده معروف بود و شاگردانش تاکید دارند که بارها او را در اردوها و داخل هواپیما مشغول خواندن کتاب دیده‌اند.

حمید علیدوستی جدا از هدایت تیم‌هایی همچون سایپا و پیکان، سابقه سرمربیگری تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشورمان را هم دارد. البته او حالا چند سالی است که از متن فوتبال فاصله گرفته و ترجیح می‌دهد دورادور تماشاگره اتفاقات عرصه مستطیل سبز باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان