درخواست قهرمان کاراته جهان از شرکت تجهیز

قهرمان کاراته جهان: از شرکت توسعه و تجهیز درخواست داریم که خوابگاه نصرت را در اختیار کمیته ملی المپیک قرار دهد تا کمیته آن را بازسازی و به یک محل برای استفاده مناسب تیم‌های ملی تبدیل کند.

دارنده مدال طلای کاراته جهان از شرکت توسعه و تجهیز درخواست کرد که خوابگاه نصرت را در اختیار کمیته ملی المپیک قرار دهد.

به گزارش ایسنا، در جریان بازدید کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و رییس کمیته المپیک از اردوی تیم های ملی کاراته، امیر مهدی‌زاده ملی‌پوش کاراته ایران گفت: ما همیشه درد ‌دل‌هایمان را به به ذبیح‌الله پورشیب می‌گوییم و او منتقل می‌کند. این سالن در شأن تیم ملی نیست و وقتی تیم‌های تمرینی کشورهای دیگر مثل روسیه می‌آیند ما خجالت می‌کشیم. این سالن قابل تمرین نیست و پاهایمان تاول می‌زند.

او با انتقاد از برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه کاراته شانس کسب مدال در بازی های آسیایی ندارد، گفت: به شخصه می‌گویم روی تیم ما در بازی‌های آسیایی حساب کنید. از کارشناسانی که شانسی برای مدال آوری ما قائل نیستند، دلخوریم ولی شما روی مدال آوری ما حساب کنید.

دارنده مدال طلای جهان افزود: از شرکت توسعه و تجهیز درخواست داریم که خوابگاه نصرت را در اختیار کمیته ملی المپیک قرار دهد تا کمیته آن را بازسازی و به یک محل برای استفاده مناسب تیم‌های ملی تبدیل کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان