شرکت اپنایآی اعلام کرد که دستورالعملهای سفارشی را گسترش میدهد که راهی برای کنترل بیشتر بر نحوه پاسخگویی چتجیپیتی برای همه کاربران است از جمله آنهایی که در سطح رایگان سرویس هستند.
به گزارش فارس؛ این ویژگی که برای اولین بار در ماه ژوئیه به عنوان یک نسخه بتا برای مشترکین چتجیپیتی پلاس معرفی شد، به کاربران اجازه می دهد اولویت ها و الزامات مختلفی را اضافه کنند که می خواهند ربات چت هوش مصنوعی هنگام پاسخ دادن در نظر بگیرد.
این ویژگی می تواند در وقت کاربران صرفه جویی کند، بنابراین آنها مجبور نیستند هر بار که با ربات تعامل می کنند همان دستور العمل ها را بازنویسی کنند.
ویژگی های چتجیپیتی
به عنوان مثال، میتوانید از چتجیپیتی بخواهید که پاسخهایش را به تعداد کاراکترهای خاصی ارائه دهد یا لحن پاسخ را سفارشی کند.
در همین حال، توسعهدهندگانی که از این ویژگی استفاده میکنند میتوانند از ربات بخواهند که پاسخها را به زبانهایی که ترجیح میدهند ارائه دهد یا آنهایی را که دوست ندارند حذف کنند.
این شرکت قبلاً گفته بود ما از طریق گفت وگو با کاربران در 22 کشور، درک خود را از نقش اساسی در توانمندسازی مدل ها برای انعکاس موثر زمینه های متنوع و نیازهای منحصر به فرد هر فرد عمیق تر کرده ایم.
با این حال، تا این هفته، دستورالعمل های سفارشی محدود به کسانی بود که برای اشتراک چتجیپیتی پلاس با هزینه 20 دلار در ماه پرداخت می کردند. اکنون، این گزینه برای کاربران رایگان و پلاس، از جمله در آیاواس و اندروید، باز خواهد شد. علاوه بر این، دستورالعملهای سفارشی اکنون میتوانند حتی با خاموش بودن تاریخچه چت استفاده شوند.
برای استفاده از دستورالعملهای سفارشی، ابتدا روی نام خود کلیک کرده و سپس «Custom instructions» را برای شروع انتخاب کنید. اگر این گزینه را نمی بینید به زودی در کشور شما راه اندازی خواهد شد.
اپنایآی می گوید این ویژگی به زودی در سراسر اتحادیه اروپا و بریتانیا هم گسترش خواهد یافت.