افشای نامه ۴۰ سال پیش اوباما: هر روز در خیالاتم با مردان رابطه جنسی دارم

اوباما در نامه ای که ۴۱ سال پیش خطاب به دوست دختر سابقش نوشته، اعتراف کرده که در خیالاتش هر روز با مردان رابطه دارد.

یک وبگاه آمریکایی برای نخستین بار یک نامه مربوط به 40 سال پیش از باراک اوباما به دوست دختر سابقش را منتشر کرده که در آن اوباما از رابطه جنسی خیالی با مردان سخن گفته است.

به گزارش عصرایران، وبگاه "دِ پست" The Post آمریکا، برای نخستین بار متن نامه 40 سال پیش اوباما به دوست دختر سابقش را منتشر کرده است.

اوباما در این نامه  که در سال 1982 نوشته شده، به دوست دختر سابقش درباره تخلیات جنسی اش درباره رابطه جنسی با مردان نوشته است.

افشای نامه 40 سال پیش اوباما: هر روز در خیالاتم با مردان رابطه جنسی دارم

او که این نامه را در 21 سالگی و به "الکس مک نیر" دوست دختر سابقش در زمان تحصیل در کالج "اکسیدنتال" در لس آنجلس نوشته، به موضوع همجنسگرایی پرداخته و اعتراف کرده "هر روز در خیالاتش به رابطه با مردان فکر می‌کند." اما در عین حال تاکید کرده او این کار را به عنوان راهی برای جدا شدن از زمان حال و فرار از نمایش‌های تکراری وجود زمینی انجام می دهد.

اوباما در این نامه نوشته:" در رابطه با همجنسگرایی باید بگویم که معتقدم این تلاشی برای حذف خود از زمان حال است، شاید نوعی امتناع از تداوم مسخره بی‌پایان زندگی زمینی. می‌دانی من هر روز با مردان رابطه دارم، اما در خیالاتم."

او افزوده:" ذهن من تا حد زیادی آندروژنی – ترکیبی از خصوصیات مردانه و زنانه-  است و امیدوارم بتوانم آن را از این هم بیشتر پرورش دهم تا به افراد فارغ از جنسیت و نه زنان در مقابل مردان بیاندیشم. اما در بازگشت به بدنم می‌بینیم که مرد زاده شده‌ام و از نظر فیزیکی در زندگی این وقوع تصادفی را می‌پذیرم."

"الکس مک نیر" دوست دختر سابق اوباما

افشای نامه 40 سال پیش اوباما: هر روز در خیالاتم با مردان رابطه جنسی دارم

این نامه حالا به واسطه مصاحبه مفصل "دیوید گَرو" - زندگی‌نامه‌نویس - دوباره مورد توجه رسانه ها قرار گرفته و وبگاه " دِ پست" برای نخستین بار آن را انتشار داده است.

این نامه اوباما هم اینک در آرشیو اسناد دانشگاه اموری است که اجازه عکاسی یا جابه‌جایی آن را به هیچ فردی نمی دهد، اما "هاروی کلر" دوست "گرو" بخش هایی از نامه اوباما را با دست رونویسی کرده و برای این زندگی نامه نویس برنده جایزه پولیتزر فرستاده است. 

اوباما 10 سال پس از نگارش این نامه، در سال 1992 با همسر کنونی اش میشل اوباما ازدواج کرد و حاصل این ازدواج 2 فرزند دختر است.

افشای نامه 40 سال پیش اوباما: هر روز در خیالاتم با مردان رابطه جنسی دارم

اوباما تا پیش از دوران ریاست جمهوری خود همواره مخالف ازدواج همجنسگرایان بود و این عمل را یک حق مدنی برای شهروندان آمریکایی نمی دانست، اما پس از حضور در کاخ سفید تغییر موضع داد و به قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان بر اساس رای دیوان عالی آمریکا ( در سال 2015) کمک کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان