هشدار مقامات امنیتی صهیونیستی از کاهش توانایی عملیاتی ارتش

نگرانی مقامات صهیونیستی نسبت به گسترش عدم انسجام و کاهش توانایی عملیاتی ارتش به دلیل قانون اصلاحات قضائی، جدی تر از گذشته شده است.

سرویس جهان مشرق - وب سایت اخبار 12 در گزارش خود در رابطه با نگرانی مقامات امنیتی از گسترش عدم انسجام و کاهش توانایی عملیاتی در یگان‌های مختلف ارتش رژیم صهیونیست نوشت: مقامات ارشد امنیتی تصریح میکنند که مطمئن هستند تنها بنیامین نتانیاهو می تواند جلوی زوال توانایی ارتش را بگیرد و افزودند: او باید هشدارها و خطر را در نظر بگیرد. او باید برای رسیدن به مصالحه تلاش کند یا تعلیق اصلاحات قضائی را اعلام کند.

به گفته اخبار 12، ارزیابی در میان مقامات ارشد ارتش اسرائیل، موساد و شاباک این است که آسیب فعلی در نیروی هوایی ( به دلیل اصلاحات قضائی)، به نهادهای اطلاعاتی، نیروی زمینی و دریا نیز خواهد رسید. این وب سایت در ادامه نوشت: در جریان بحث در کابینه سیاسی-امنیتی که هفته گذشته برگزار شد، وزرای دولت خواستار به روز رسانی وضعیت صلاحیت ارتش اسرائیل شدند، اما نتانیاهو درخواست آنها را رد کرد.

هشدار مقامات امنیتی صهیونیستی از کاهش توانایی عملیاتی ارتش
برآورد مقامات: آسیب به نهادهای اطلاعاتی، نیروی زمینی و دریایی نیز می رسد

اخبار 12 نوشت: یک مقام ارشد امنیتی تخمین زد که ارتش اسرائیل ممکن است ظرف حدود یک ماه توانایی عملیاتی خود را از دست بدهد. این مقام ارشد هشدار داد: «ما به شکل ویژه در نیروی هوایی دچار مشکل خواهیم شد. در صورتی که شرایط به همین منوال پیش برود، حدود یک ماه دیگر از نظر آمادگی جنگی به خصوص در نیروی هوایی دچار مشکل خواهیم شد. تلاش اصلی ما این است که هرکاری برای جلوگیری از زوال توانایی عملیاتی ارتش اسرائیل انجام دهیم.»

همچنین به گفته این وب سایت، دانیال هاگری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان داشت که به نیروی هوایی و برخی بخش‌های مشخص ارتش اسرائیل آسیب وارد شده و در آینده ممکن است وضعیت پیچیده تر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر