ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه اسپرسو هلو نوشیدنی خوشمزه و متفاوت

اسپرسو هلو یک اسپرسو بسیار متفاوت با طعم هلو می باشد که به راحتی تهیه می شود. این اسپرسو با استفاده از قهوه، هلو و شیرین کننده تهیه می شود. در این مطلب می توان طرز تهیه این اسپرسو را با راحت ترین روش مشاهده کنید.

طرز تهیه اسپرسو هلو نوشیدنی خوشمزه و متفاوت

اسپرسو هلو نوعی قهوه محبوب با طعمی متفاوت و بسیار عالی می باشد که به راحتی و خوشمزگی تهیه می شود. برای تهیه اسپرسو هلو از عسل و شیر تازه و دیگر مواد اولیه تهیه می گردد. این اسپرسو بسیار مناسب برای انواع مهمانی های کوچک و بزرگ مانند جشن های تولد بوده است. اسپرسو هلو، قهوه ای با طعم هلو است که به راحتی و در سه مرحله تهیه می شود. در این مطلب طرز تهیه اسپرسو هلو با راحت ترین روش قرار گرفته شده است.

در مجله آرگا می توان با انواع نوشیدنی های گرم و سرد مانند اسموتی خیار و اسموتی زردآلو که بسیار مناسب برای فصل تابستان هستند، آشنا شد. در تهیه اسپرسو هلو از یخ استفاده می شود که باعث خنک شدن اسپرسو می شود. این نوشیدنی بسیار مناسب برای زمان هایی است که انرژی بسیاری ندارید و هوا گرم است، زیرا باعث نشاط و سرحالی می شود. مواد لازم قرار گرفته شده در مطلب مناسب 2 نفر و یا دو لیوان می باشد، در صورت نیاز مواد اولیه را یک و یا دو برابر کنید.

اسپرسو هلو متفاوت

مواد لازم

  • هلو 180 گرم
  • قهوه قوی یا اسپرسو 1/3 فنجان
  • شکر یا عسل 2 قاشق غذاخوری
  • تکه های یخ ریز 1/2 فنجان
  • شیر کم چرب 12 فنجان

اسپرسو هلو با طعمی متفاوت

طرز تهیه اسپرسو هلو با طعمی متفاوت

ابتدا برای تهیه اسپرسو هلو باید هلو ها را پوست کرده و درون فریزر قرار دهید تا یخ بزند و اگر هلو منجمد دارید از همان استفاده کنید. برای یخ زدن هلو 1 و نیم الی 2 ساعت زمان نیاز است که می توان از قبل تهیه اسپرسو، هلو را درون یخچال قرار داد تا یخ بزند.

در این مرحله اگر از اسپرسو استفاده می کنید باید با دستگاه اسپرسو تهیه شود. اگر می خواهید از قهوه استفاده کنید باید قهوه غلیظ باشد. سپس صبر کنید تا قهوه یا اسپرسو خنک شود. در دستگاه مخلوط کن شیر، شکر یا عسل، یخ و قهوه یا اسپرسو را بریزید.

در ادامه دستگاه مخلوط کن را روشن کنید تا تمام مواد به خوبی یکدست و مخلوط شوند. به طوری که تکه های یخ خرد شده و باقی نماند. برای تهیه به جای مخلوط کن از دستگاه غذا ساز هم می توان استفاده کرد که بستگی به شما دارد. اسپرسو را درون لیوان مورد نظر بریزید و سرو کنید.

طرز تهیه اسپرسو هلو متفاوت

برای تزئین اسپرسو هلو می توان از تکه های برش داده شده هلو و یا میوه های دیگر استفاده کرد که به دلخواه است و می توانید تزئین هم نکنید. اسپرسو را در لیوان های مناسب بریزید و اگر به اسپرسو های بیشتری با طعم هلو نیاز داشتید مواد را یک برابر کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان