مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G۹ سامسونگ تحسین منتقدان را برانگیخت

مانیتور گیمینگ جدید Odyssey OLED G۹ سامسونگ از سوی رسانه‌های تخصصی حوزه فناوری به عنوان محصولی پیشرو معرفی شد. در بررسی‌هایی که رسانه‌هایی همچون Techaeris و Stuff از این مانیتور داشته‌اند، Odyssey OLED G۹ موفق شده عناوینی همچون «انتخاب برتر» و «برگزیده کارشناسان» را دریافت کند.

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ تحسین منتقدان را برانگیخت

مانیتور گیمینگ جدید Odyssey OLED G9 سامسونگ از سوی رسانه‌های تخصصی حوزه فناوری به عنوان محصولی پیشرو معرفی شد. در بررسی‌هایی که رسانه‌هایی همچون Techaeris و Stuff از این مانیتور داشته‌اند، Odyssey OLED G9 موفق شده عناوینی همچون «انتخاب برتر» و «برگزیده کارشناسان» را دریافت کند.

این مانیتور 49 اینچی در اواخر خرداد ماه سال جاری با نام G95SC روانه بازارهای جهانی شد تا سری گیمینگ Odyssey سامسونگ را گسترده‌تر کند. اودیسه G9 اولین مانیتور DQHD OLED جهان شناخته می‌شود که از فناوری پیشرفته بهبود کیفیت تصویر با هوش‌مصنوعی (AI upscaling) و زمان واکنش فوق سریع‌ 0.03 میلی‌ثانیه‌ای بهره می‌برد.

صفحه نمایش این مانیتور به شکل خمیده و به انحنای 1800R طراحی شده و اولین مانیتور OLED محسوب می‌شود که از وضوح تصویر Dual QHD (5,120 x 1,440) با نسبت تصویر 32:9 برخوردار است. نسبت تصویر مناسب و صفحه نمایش بزرگ و عریض به کاربران این امکان را می‌دهد که دو صفحه نمایش QHD در کنار هم داشته باشند و در تصاویر مهیج بازی‌ها غرق شوند. علاوه بر این زمان واکنش فوق سریع 0.03 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 240 هرتزی نیز توانایی پیروزی گیمرها را به‌شکل موثری افزایش می‌دهد.

جذابیت‌های بسیار زیادی در این مدل وجود دارد که به درستی آن را لایق عناوین نسبت داده شده می‌کند. با وجود ابعاد گسترده و منحنی جذاب این مدل و تجربه بصری فراگیری برای شما مهیا می‌کند و شما را بیشتر از همیشه به عمق محتوای در حال مشاهده فرو می‌برد. یکی دیگر از برترین ویژگی‌های مانیتور G95SC، نورپردازی RGB در پشت بدنه پلاستیکی آن است که به شما اجازه می‌دهد 52 رنگ مختلف را تنظیم کنید. Picture-in-Picture و Picture-by-Picture نیز از دیگر امکانات کاربردی این مدل است که تصاویر را از دو منبع ورودی به طور همزمان نمایش می‌دهد. در ادامه به خلاصه‌ای از دیدگاه‌های ارائه شده توسط متخصصان درباره مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 سامسونگ می‌پردازیم.

انتخاب برتر

در سایت Techaeris، مانیتور G95SC سامسونگ جوایز درخشان «برگزیده کارشناسان» و «انتخاب برتر 2023» را از آن خود کرده است. همچنین امتیازات 10/10 بسیاری دریافت کرده که علت آن بهره‌مندی از صفحه نمایش OLED چشم‌نواز، رنگ‌های زنده و طبیعی، کنتراست بالا و نرخ به‌روزرسانی 240 هرتزی عنوان شده است. Techaeris در مورد این مانیتور نوشته : « G95SC تجربه‌ای مسحورکننده از بازی را که هر گیمر مشتاقی به دنبال آن است، فراهم می‌کند. اگر هوس خرید یک مانیتور گیمینگ DQHD دارید، بدون شک G95SC بهترین گزینه خواهد بود».

برگزیده کارشناسان

وبسایت تخصصی Reviewed.com معتقد است Odyssey OLED G9 یک مانیتور گیمینگ مجلل با رنگ‌های غنی و عالی تا به امروز است. در نتیجه، این محصول موفق شده جایزه «برگزیده کارشناسان» را از این وبسایت دریافت کند. این رسانه، وضوح تصویر، شفافیت، طراحی شیک و بهره‌مندی از قابلیت‌های یک تلویزیون هوشمند را به عنوان برترین مزیت‌های G9 معرفی و تاکید کرده : «گیمرها به سادگی عاشق Odyssey OLED G9 خواهند شد؛ چون دارای رنگ و کنتراست مورد نیاز برای ارائه حسی واقعی و عمیق از تصاویر است و علاوه بر این از کیفیت مورد نظر برای ارائه یک گیم‌پلی روان و سریع بهره می‌برد».

مانیتور پنج ‌ستاره

سایتStuff در بررسی تخصصی خود پنج ستاره کامل را به مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 اختصاص داده است. در این سایت از مانیتور گیمینگ جدید سامسونگ تحت عنوان «صفحه‌نمایش OLED بزرگ و فوق‌العاده با عملکردی شگفت‌انگیز» و «یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ حال حاضر» یاد شده است. Stuff در بررسی خود روی این موضوع تمرکز دارد که چگونه ویژگی‌های جدید Odyssey OLED G9 «تجربه یک لذت کامل و مطلق» است. این وبسایت در ادامه این نتیجه را گرفته است که « G9 یکی از بهترین و از لحاظ فنی کامل‌ترین مانیتور‌هایی است که تاکنون ساخته شده».

جایزه پلاتینیوم

وبسایت T3 دیگر رسانه‌ای است که به بررسی Odyssey OLED G9 پرداخته و در مورد این مانیتور گیمینگ نوشته: « G9سطح جدیدی از تصاویر فراگیر و مجذوب‌کننده را به ارمغان می‌آورد و یک تجربه بصری سطح بالا و دست نیافتنی را ارائه می‌دهد». تیم بررسی محصول این رسانه به قدری تحت تاثیر جذابیت‌های مانیتور قرار گرفته‌اند که علاوه بر اهدای «جایزه پلاتینیوم»، تمامی نمرات یعنی پنج ستاره کامل نقد خود را به Odyssey OLED G9 اختصاص داده‌اند. T3 در بررسی خود یادآور شده که : «G9، همان مانیتور دلربایی است که گیمرها عاشق آن می‌شوند».

براساس آمارها محبوبیت Odyssey OLED G9 در سراسر جهان در حال افزایش است. براین اساس در آمریکای شمالی 1800 دستگاه در ابتدای تولید و کمتر از دو هفته، در اروپا 700 دستگاه و در کره 100 دستگاه تنها در یک ساعت به فروش رسیده است. بر اساس آمار سه ماهه اول سال 2023، سامسونگ 23 درصد از سهم بازار جهانی در بخش «مانیتورهای مخصوص بازی با نرخ به‌روزرسانی 100 هرتز یا بالاتر» را کسب کرده و برای پنجمین سال متوالی در این عرصه برتری خود را حفظ می‌کند.

هون چانگ (Hoon Chung) معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ درباره موفقیت‌های کسب شده برای مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9 گفت: «ما مفتخریم که محصول ما توسط منتقدان برجسته صنعت گیمینگ به رسمیت شناخته شده است. زمانی که این مدل را عرضه کردیم، می‌دانستیم که این محصول سطح تمامی مانیتورهای OLED را افزایش می‌دهد. رویای ما خلق مانیتوری بود که تنها از طریق سامسونگ می‌توانست ارائه شود؛ محصولی با کیفیت تصویر بی‌نظیر و قابلیت‌های نوآورانه گیمینگ. خوشحالیم که با این مانیتور جدید از خواسته‌ها و آرزوهای دیرینه گیمرها فراتر رفته‌ایم».

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مانیتورهای Odyssey OLED سامسونگ و مجموعه کامل Odyssey، لطفاً به وبسایت https://www.samsung.com مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان