نسخه‌ی ویژه Mini JCW Bulldog برای مسابقات

ویرایش مسابقه‌ای Mini JCW Bulldog با ارتقا‌های انجام شده در نوربورگرینگ رونمایی می‌شود.

نسخه‌ی ویژه Mini JCW Bulldog برای مسابقات

ویرایش مسابقه‌ای Mini JCW Bulldog با ارتقا‌های انجام شده در نوربورگرینگ رونمایی می‌شود.

به زودی Mini از نسل فعلی خودروی هاچبک سخت‌تاپ خود خداحافظی خواهد کرد، اما این اتفاق نخواهد افتاد پیش از اینکه یک مدل نسخه‌ی ویژه دیگر عرضه شود. این بار، سازنده‌ی خودروی بریتانیایی توسط تیم مسابقاتی بولداگ ریسینگ، یک تیم مسابقه‌ای خصوصی مستقر در نوربورگ، آلمان، یک پیروزی مسابقاتی را جشن می‌گیرد. این افراد در مسابقات 24 ساعته نوربورگرینگ امسال در رده‌ی خودروهای تولیدی با حجم موتور 1٬600 تا 2٬000 سی‌سی و توربوشارژ، در جایگاه دوم قرار گرفتند.

به طور متناسب، خودرویی که در این تصاویر می‌شود، نسخه‌ی ویرایش بولداگ ریسینگ است و بر اساس نسخه‌ی جان کوپر ورکز (John Cooper Works) از مدل سه‌دروی هاچبک مینی ساخته شده است. این نسخه به طور قابل توجهی بهبود یافته و از خودروی معمولی با ارتقاهایی برای عملکرد بهتر در مسیر مسابقه‌ای تغییر یافته و الهام گرفته از دو ماشین مسابقه‌ای استفاده شده توسط تیم مسابقاتی بولداگ در مسیر افسانه‌ای. از جمله تغییرات اصلی، سیستم تعلیق قابل تنظیم KW V3 است که جایگزین تعلیق کارخانه‌ای شده و در نوربورگرینگ تنظیم شده است و باید بهبودی در کنترل خودرو را فراهم آورد.

با اینکه در قسمت موتور تغییری صورت نگرفته است – موتور توربوشارژ 2٫0 لیتری هنوز هم توان خروجی نهایی 231 اسب‌برقی و 235 پوند-فوت گشته است – موتور با یک سیستم تخلیه جدید توسط Remus مجهز شده است. توان از موتور چهارسیلندر همچنان از طریق گیربکس اتوماتیک شش‌سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، اگرچه چرخ‌های اصلی با لاستیک‌های Pirelli P Zero به اندازه 205/45 R17 جایگزین شده‌اند.

البته، تغییرات تصویری برای تطابق با ارتقاهای عملکرد وجود دارد. به عنوان مثال، هاچبک صندلی‌های عقب خود را از دست داده است و یک تیره با شبکه و فرش به عنوان اقدامی برای کاهش وزن وجود دارد. علاوه بر این، یک نشانی با شماره‌گذاری منحصر به فرد زیر دسته‌کش دستی قرار دارد که با نشان‌های خارجی مدل نسخه‌ی ویژه مطابقت دارد. یک فویل تزئینی سقف با نام بولداگ ریسینگ نیز تغییرات طراحی را نسبت به نسخه‌ی معمولی JCW کامل می‌کند.

اظهار نظری که توسط الکساندر شاباخ، مدیر عامل بولداگ ریسینگ ارائه شده است:‌بر اساس خواست مشتری سفارشی‌سازی می‌شود و از این رو منحصر به فرد است. مدل ویژه ما نشان می‌دهد چه تغییراتی را می‌توانیم در خودرو ایجاد کنیم. همچنین افتخار داریم که این خدمات را برای مشتریانی که از مینی‌های قدیمی نسل کنونی از سال 2014 به بعد استفاده می‌کنند، ارائه دهیم”.

به عبارت دیگر، اگر می‌خواهید، می‌توانید خودرویی که در گالری مشاهده می‌کنید را از یک نماینده‌ی مینی خریداری کنید یا به جای آن، می‌توانید مینی قدیمی‌تان را به بولداگ ریسینگ ببرید و از آن‌ها خواسته‌هایتان را برای بهبود آن بپرسید. اگر نیازی به بسته کامل ندارید، می‌توانید فقط قطعات مورد نظر خود را نصب کنید – و این گزینه برای خودروهای جدید و قدیمی هر دو در دسترس است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان