روزنامه دولت علیه محسن برهانی

برهانی در جریان رسیدگی به پرونده اتهامات خود، مورد حمایت قابل توجهی از سوی رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفت و صدای امریکا درباره او نوشت: «محسن برهانی به علت مواضع مردمی خود در جریان اعتراضات سال ۱۴۰۱ و تقبیح و روشنگری حقوقی درباره احکام صادره برضد معترضان، مورد غضب حاکمیت واقع شده است.»

روزنامه ایران نوشت: محسن برهانی در اظهارات جنجالی خود مدعی شد که «شاه به طور قانونی مصدق را برکنار کرد» و اساساً «کودتایی در 28 مرداد رقم نخورده است»!
 
کاربران فضای مجازی نیز با استناد به تاریخ و حتی بازنشر مستندات مربوط به دخالت امریکا و کودتا علیه مصدق، علت این نوع موضع‌گیری برهانی و اشخاصی شبیه او را، دمیدن بر طبل مخالفت با نظام توأم با جعل تاریخ دانستند.
 
این ادعا همچنان‌ که با واکنش‌های منفی چهره‌های دانشگاهی و رسانه‌ای همراه بود اما با استقبال جریان سلطنت‌طلب فعال در توئیتر مواجه شد.
 
گفتنی است، برهانی در جریان رسیدگی به پرونده اتهامات خود، مورد حمایت قابل توجهی از سوی رسانه‌های ضدانقلاب قرار گرفت و صدای امریکا درباره او نوشت: «محسن برهانی به علت مواضع مردمی خود در جریان اعتراضات سال 1401 و تقبیح و روشنگری حقوقی درباره احکام صادره برضد معترضان، مورد غضب حاکمیت واقع شده است.»
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان