آیتو ام۵ ئی وی ؛ هواوی با ۳۶ هزار دلار این خودرو باکیفیت را به مشتری تحویل می دهد! (+عکس)

آیتو ام۵ ئی وی مجهز به فناوری DATS یا سیستم گشتاور داینامیک تطبیقی اختصاصی هوآوی است که با کنترل و تنظیم سریع توزیع گشتاور اثر مهمی بر کاهش تکان ها و همچنین بهبود کیفیت رانندگی دارد.

عصر ایران- طی 3 مطلب به معرفی محصولات برند آیتو و فعالیت هوآوی در صنعت خودروسازی پرداختیم که در لینک های زیر می توانید به جزئیات مذکور دسترسی داشته باشید:

هواوی و یک شاسی بلند جدید در بازار/ آیتو ام5 چگونه خودرویی است؟ (+عکس)

آیتو ام7؛ شاسی بلند گران قیمت و فناورانه چینی با امضای هواوی! (+عکس)

Seres SF5؛ اولین خودرویی که در نمایندگی های "هواویی" به فروش می رسد(+عکس)

در مطلب امروز نگاهی به آیتو ام5 ئی وی خواهیم داشت که نسخه تمام الکتریکی آیتو ام5 محسوب می شود. این محصول در بازار چین از 36 تا 41 هزار دلار قیمت گذاری می شود.

آیتو ام5 ئی وی ؛ هواوی با 36 هزار دلار این خودرو باکیفیت را به مشتری تحویل می دهد! (+عکس)

آیتو ام5 ئی وی به مدت 4 سال یا 100 هزار کیلومتر گارانتی می شود(هر کدام زودتر برسد)

آیتو ام5 ئی وی از منظر ابعاد برابر با 4785 میلیمتر در طول، 1930 میلیمتر در عرض و 1620 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 2880 میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین 150 میلیمتر محاسبه شده است.

آیتو ام5 ئی وی در بخش پیشرانه 2 تریم دارد: یکی نمونه تک موتور 200 کیلوواتی(268 اسب بخار) با گشتاور 360 نیوتن متر و دیگر نسخه دو موتور الکتریکی 365 کیلوواتی(489 اسب بخار) با گشتاور 675 نیوتن متر.

آیتو ام5 ئی وی مجهز به فناوری DATS یا سیستم گشتاور داینامیک تطبیقی اختصاصی هوآوی است که با کنترل و تنظیم سریع توزیع گشتاور اثر مهمی بر کاهش تکان ها و همچنین بهبود کیفیت رانندگی دارد.

در تریم پایه، موتور الکتریکی روی محور عقب قرار دارد. در تریم پرچمدار با توجه به جانمایی موتورها، سامانه تمام چرخ الکتریکی در وضعیت فعال قرار دارد.

انرژی مورد نیاز موتورهای الکتریکی از بسته باتری 80 کیلووات ساعت تامین می شود. برد حرکتی تریم تک موتور 620 کیلومتر و در تریم پرچمدار 552 کیلومتر محاسبه شده است.

زمان لازم برای شارژ باتری 10.5 ساعت با شارژ استاندارد است. بسته باتری از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. با حضور شارژر 100 کیلوواتی، ظرفیت باتری طی 30 دقیقه از 30 به 80 درصد می رسد.

شاخص صفر تا 100 کیلومتر در تریم تک موتور برابر با 7.1 ثانیه و در تریم پرچمدار 4.5 ثانیه محاسبه شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ های آلومینیومی در اندازه های 19 و 20 اینچی ارائه می شوند.

هواوی سطح 2 رانندگی هوشمند را به آیتو آورده است که شامل حضور مجموعه ای از سنسورها و دستیار هوشمند رانندگی است.

کیفیت مواد به کار رفته در کابین سطح بالایی دارد. از فناورانه ها نیز باید به نمایشگر 15.6 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر 10.25 اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، آخرین نسخه سیستم عامل هارمونی هواویی و ... اشاره کنیم.

سیستم بهبود هوای کابین با فیلتر پی ام2.5، نورپردازی 128 رنگ هوشمند، سقف پانورامیک، سیستم صوتی با 19 اسپیکر، ان اف سی و... نیز بخش دیگری از ویژگی های کابین هستند.

آیتو ام5 ئی وی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان