ترامپ : از ترس فرارم به روسیه، برای من وثیقه تعیین کردند!

۱۹ متهم دیگر این پرونده تا ظهر روز جمعه مهلت دارند تا خودشان را به بازداشتگاه معرفی کنند. ترامپ بعد از آن گفت خودش را تسلیم مقامات زندان می‌کند که میزان وثیقه او مشخص شد.

بعد از آنکه مقام‌های قضایی آمریکا برای پرونده دونالد ترامپ در ایالت جورجیا از بابت تلاش برای لغو نتایج انتخابات 2020 این کشور وثیقه 200 هزار دلاری تعیین کردند این رئیس جمهوری سابق آمریکا به تمسخر این وثیقه پرداخت.
 
به گزارش ایسنا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی خود موسوم به "تروث سوشال" نوشت، فنی ویلیس، دادستان منطقه فولتون کاونتی ایالت جورجیا که ناظر بر این پرونده قضایی اوست، بر تعیین وثیقه برای او "اصرار" کرده است.
 
ترامپ در این پست نوشت: "بنابراین من فرض می‌کنم او فکر کرده که خطر فرار کردن من وجود دارد. من ممکن بود به جای خیلی دوری، احتمالا به روسیه، روسیه، روسیه، فرار کرده و یک اقامتگاه مجلل با گنبد طلایی را مشترکا با ولادیمیر (پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه) داشته باشم و هرگز دیگر کسی مرا نخواهد دید و صدای من را نخواهد شنید."
 
ترامپ در ادامه بیان کرد: "آیا خواهم توانست با هواپیمای ساده خود با کلمه ترامپ به رنگ طلایی روی آن که همه قادر به مشاهده‌اش هستند، بروم؟ احتمالا خیر. برای من خیلی بهتر خواهد بود که با یک پرواز تجاری بروم – مطمئن هستم این طوری دیگر کسی من را نخواهد شناخت!"
 
ترامپ پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد خودش را روز پنجشنبه به مقامات زندان ناحیه "فولتون کاونتی" ایالت جورجیا معرفی کند. او در پرونده قضایی خود در جورجیا با 13 فقره اتهام شامل اخاذی، دسیسه برای ارتکاب جعل اسناد و درخواست از یک کارمند دولتی برای زیر پا گذاشتن سوگند خود مواجه است.
 
او در مجموع با چهار پرونده قضایی مواجه شده و نسبت به هر چهار پرونده بر بی‌گناه بودن خود تاکید داشته و این پرونده‌ها را دارای انگیزه سیاسی دانسته است.
 
پیش از آنکه ترامپ پست اخیر خود را در تروث سوشال منتشر کند، یک قاضی آمریکایی حکم کرده بود، این رئیس جمهوری آمریکا نباید هیچ یک از 18 متهم دیگر پرونده خود یا شاهدان پرونده را از جمله از طریق انتشار پست در رسانه‌های اجتماعی هدف ارعاب قرار دهد و نباید با هیچ یک از شرکای جرم یا شاهدان به جز از طریق وکلایشان مستقیما ارتباط برقرار کند.
 
در این حکم آمده است: "این متهم نباید هیچ اقدامی در راستای مرعوب کردن متهمان یا شاهدان شناخته شده این پرونده انجام داده یا برای اجرای عدالت مانع ایجاد کند."
 
19 متهم دیگر این پرونده تا ظهر روز جمعه مهلت دارند تا خودشان را به بازداشتگاه معرفی کنند. ترامپ بعد از آن گفت خودش را تسلیم مقامات زندان می‌کند که میزان وثیقه او مشخص شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان