پزشکیان: به جای حل ریشه‌ ای مشکلات، به شاخ و برگ‌ها می‌پردازیم

به جای این‌کار‌ها ما باید در جامعه اشتغال را رشد و توسعه دهیم. بسیاری از جوانان نان شب خودشان را نمی‌توانند پیدا کنند، حال این‌ها ازدواج کنند چگونه خانه با این کرایه‌ها پیدا کنند؟ حتی آن‌هایی که کار دارند نمی‌توانند زندگی کنند.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به جای این‌که مشکلات را از ریشه حل کنیم به شاخ و برگ‌ها می‌پردازیم.
 
به گزارش ایلنا مسعود پزشکیان درباره برخی شایعات در مورد ایجاد محدودیت برای غربالگری نوزادان و یا مخالفت‌ها برای سقط جنین، گفت: چه می‌توان بگویم «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» یعنی اگر ما درست، کارشناسی و علمی نگاه نکنیم نتایج تصمیمات نپخته خودمان را فردا با معلولین، کندذهن‌ها و بیماری‌های ژنتیکی باید ببینیم.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همین الان هم در نگهداری از این افراد دولت و حاکمیت مشکل دارد و اگر بخواهد این روند افزایش پیدا کند که بدتر خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: به جای این‌کار‌ها ما باید در جامعه اشتغال را رشد و توسعه دهیم. بسیاری از جوانان نان شب خودشان را نمی‌توانند پیدا کنند، حال این‌ها ازدواج کنند چگونه خانه با این کرایه‌ها پیدا کنند؟ حتی آن‌هایی که کار دارند نمی‌توانند زندگی کنند. 
 
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به جای این‌که ریشه‌ها را حل کنیم، به شاخ و برگ‌ها می‌پردازیم، به نظر من اینگونه مشکل حل نمی‌شود. 
 
وی درباره این‌که امروز به مجلس انتقاد می‌شود انتقاداتی می‌شود مبنی بر اینکه برخی فقط به دنبال جوانی و افزایش جمعیت هستند، اما هنگام تصمیم‌گیری تبعات تصمیم‌گیری خود را در نظر نمی‌گیرند، گفت: این‌گونه مشاهده می‌کنند؛ جمعی که اینجا (مجلس) قرار گرفته است نگاه و باورشان به این شکل است.
 
این نماینده مجلس بیان کرد: متاسفانه هیچگاه نتیجه تصمیمات‌مان به خود ما بازنمی‌گردد که اگر عارضه و مشکلی بود خود ما هم پاسخگو باشیم. یک تصمیمی گرفته می‌شود بعد عوارض آن را جامعه مشاهده می‌کند و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست و بعد هم ما تقصیرات را گردن خارجی‌ها می‌اندازیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان