طرز تهیه ماکارونی پنیری لذیذ و محبوب با روش تهیه آسان

اگر می خواهید با یک رسپی جدید از ماکارونی آشنا شوید در این بخش طرز تهیه ماکارونی پنیری را مطالعه کنید. این غذا دارای ترکیب های خوشمزه ای است.

طرز تهیه ماکارونی پنیری لذیذ و محبوب با روش تهیه آسان

طرز تهیه ماکارونی پنیری یک رسپی متنوع از ماکارونی است که شاید کمتر کسی آن را تجربه کرده است. این غذا ترکیب منحصر به فردی ای ماکارونی و پنیر پیتزا بوده و شما می توانید از ترکیب قارچ و فلفل دلمه ای هم در آن استفاده کنید.

برای داشتن یک ماکارونی خوش طعم و عالی می توانید در لیک با طرز تهیه کاسرول ماکارونی و کیک ماکارونی همراه ما باشید. شما می توانید انواع مختلفی از ماکارونی ها با آرگا تهیه کنید.

شیوه پخت ماکارونی پنیری

مواد اولیه:

  • ماکارونی حلزونی: 450 گرم
  • کره: 4/1 فنجان
  • نمک: 2/1 قاشق چای خوری
  • آرد چند منظوره: 4/1 فنجان
  • فلفل سیاه: به مقدار لازم
  • شیر گرم: 2 فنجان
  • پنیر چدار خرد شده: 2 فنجان

طرز تهیه ماکارونی پنیری:

برای داشتن این ماکارونی با ترکیبات فوق العاده باید ابتدا کره را درون تابه ای روی حرارت ملایم آب کنید. آرد را در این قسمت اضافه کرده و خوب درون کره تفت دهید. به مدت 3 تا 5 دقیقه برای تفت خوردن آردها کافی است. بعد که آر حالت خمیری پیدا کرد، می توانید مقداری فلفل سیاه و نمک هم به آن اضافه نمایید.

طرز تهیه ماکارونی پنیری

در این بخش نیز شیر را در چند مرحله اضافه کرده و به آرامی هم بزنید. هر بار که شیر را به مواد اضافه می کنید باید آرد درون آن باز شود. مواد را طوری هم زده که درون آن ها حباب جمع شود. در این بخش نیز باید پنیر را کم کم و در چند مرحله اضافه کنید.

حالا یک قابلمه روی حرارت بگذارید و مقداری نمک درون آب بریزید. در این بخش باید ماکارونی ها را طبق دستور بپزید و بعد آبکش کنید. مقداری آب سرد روی ماکارونی ها ریخته تا حالت چسبندگی نداشته باشد. سس پنیر آماده شده را نیز در این بخش به ماکارونی افزوده و خوب هم زده تا ترکیب شود.

حالا در این مرحله از طرز تهیه ماکارونی پنیری این غذای خوشمزه شما آماده است و می توانید آن را سرو کتید. این غذا ترکیب فوق العاده ای دارد و می توانید ترکیبات دلخواه دیگری نیز به آن اضافه نمایید.

ماکارونی پنیری ساده

ماکارونی پنیری با قارچ:

این نوع ماکارونی را می توانید به چند شیوه تهیه کنید. برای این نوع ماکارونی می توانید از چند عدد قارچ و فلفل دلمه ای نیز استفاده کنید. قارچ ها را درون تابه ای کمی تفت داده و فلفل دلمه ای و در صورت دلخواه کمی سیر به آن اضافه نمایید. حالا قارچ ها را نیز به مواد اضافه کرده و هم بزنید.

همانطور که می بینید این ماکارونی کاملا سلیقه ای بوده و شما به دلخواه و باب سلیقه خود می توانید یک رسپی عالی و متنوع از این غذا را داشته باشید. در صورت دلخواه می توانید روی ماکارونی را نیز مقداری پنیر پیتزا و ژامبون و قارچ برش زده بریزید و درون فر بگذارید تا روی آن به خوبی طلایی شود.

این ماکارونی خوشمزه را می توانید با شیوه های دیگری نیز تهیه کنید. شما علاقه مندان به آشپزی با توجه به توانایی خود در آشپزی می توانید یک غذای دلخواه با پایه این رسپی داشته باشید. از اینکه در این بخش همراه ما بودید، سپاسگزاریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان