وزیر کشور : امروز بهانه‌ جویی ، توطئه‌ چینی و فتنه دشمن از سر استیصال است که می‌داند شکست خورده است

وزیر کشور با اشاره به شکست دشمن در جنگ ترکیبی گفت: از سویی دشمنان از هر فرصتی برای پیاده‌سازی اهداف خود خصوصا براندازی بهره می‌برند، این در حالی است که هر بار دشمن درصدد عملی کردن نقشه‌های شوم خود بوده با قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شده و با شکست مفتضحانه از میدان خارج شده است.

وزیر کشور گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران فهیم، هوشمند و مسلط به مسائل انتظامی و اجتماعی است و با میدان‌داری در تمامی صحنه‌ها دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است.
 
براساس اعلام پایگاه خبری پلیس، امروز نشست فصلی فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا در تابستان 1402 با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی و جمعی از مسئولان مربوطه برگزار و در این نشست به ماموریت‌های محوله و ذاتی فراجا از مرز تا مرکز، تلاش‌های مجاهدانه، ایثارگرانه و شبانه‌روزی جان برکفان مجموعه انتظامی در برقراری امنیت و آرامش مردم، میدان‌داری مجموعه انتظامی کشور در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، نقش فراجا در برقراری امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و .... بحث و گفت‌وگو شد.

ماموریت‌های فراجا از مرز تا مرکز

احمد وحیدی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی خصوصا شهدای مظلوم فراجا گفت: توفیقی نصیب همه ما شده است تا زیر بیرق اسلام ناب محمدی و با تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) نایب امام عصر (عج) به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم. این توفیق راه سعادت، نجات و عزت ایران اسلامی است.
 
وی در ادامه ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به تمامی کارکنان فراجا عنوان کرد: توفیق خدمت‌رسانی مضاعف نیز شامل حال خدمتگزاران و جان برکفان مجموعه انتظامی شده است که با روحیه جهادی و ایثارگرانه، شبانه‌روز به مردم خدمت می‌کنند و برای امنیت و آرامش آنها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
 
وزیر کشور به ماموریت‌های انتظامی کشور از مرز تا مرکز اشاره و تصریح کرد: فراجا تنها سازمانی است که دارای ماموریت‌های حساس و سنگین است که یکی از این ماموریت‌ها، دفاع از جان، مال و ناموس مردم است و بحمدالله در این مسیر لحظه‌ای دریغ نکرده و این مهم بسیار حائز اهمیت است.

پیشرفت‌ها در گرو امنیت اتفاق می‌افتد

وحیدی تاکید کرد: تمامی پیشرفت‌ها در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... در گرو امنیت است که اتفاق می‌افتد و این مهم به برکت تلاش‌های شبانه‌روزی و مخلصانه کارکنان انتظامی در سراسر کشور است.
 
وی به ماموریت اربعین حسینی (ع) و نقش سازمان‌های مربوطه اشاره کرد و گفت: در برگزاری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فراجا نقش مهمی در حوزه‌های مختلف از جمله خدمت‌رسانی، تسهیل و تسریع در ترددها و امنیت و آرامش مردم دارد که بحمدالله براساس گزارش‌شهای ارائه‌شده تا کنون مجموعه انتظامی کشور همچون سنوات گذشته عملکرد مطلوب و رضایت‌بخشی داشته است.
 
وحیدی تصریح کرد: اربعین حسینی (ع) نه‌تنها یک سیر و سلوک فردی، بلکه سیر و سلوک اجتماعی، سیاسی و حتی تمدن‌ساز و حائز اهمیت است و به همین دلیل است که دشمن با توطئه‌چینی و برنامه‌ریزی به دنبال این است که این حرکت عظیم را به انزوا بکشاند.

شکست مفتضحانه دشمن در جنگ ترکیبی

وزیر کشور با اشاره به شکست دشمن در جنگ ترکیبی گفت: از سویی دشمنان از هر فرصتی برای پیاده‌سازی اهداف خود خصوصا براندازی بهره می‌برند، این در حالی است که هر بار دشمن درصدد عملی کردن نقشه‌های شوم خود بوده با قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو شده و با شکست مفتضحانه از میدان خارج شده است. 
 
وحیدی به نقش تاثیرگذار فراجا در شکست دشمن در جنگ ترکیبی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن تصور می‌کند که می‌تواند جنگ ترکیبی خود را با حربه‌های مختلف ادامه دهد، اما دشمنان ایران اسلامی بدانند که محکوم به فنا هستند و هرگز نمی‌توانند با دروغ و کینه‌توزی و تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی کاری از پیش ببرند.
 
وزیر کشور گفت: کار اصلی و مهم ما این است که با میدان‌داری هرگز اجازه ندهیم دشمنان منافع ملی ایران اسلامی را تحت‌الشعاع قرار دهند و این مهم با ارتقای اشراف اطلاعاتی و در صحنه بودن با قاطعیت امکان‌پذیر است.
 
وی در ادامه تاکید کرد: امروز بهانه‌جویی، توطئه‌چینی و فتنه دشمن از سر استیصال است و می‌داند که شکست خورده است؛ بحمدالله حضور مقتدرانه مجموعه انتظامی کشور در میدان، تامین‌کننده امنیت و آرامش مردم بود. 

برگزاری انتخابات مجلس در امنیت و آرامش

وحیدی به ماموریت‌های سنگین فراجا خصوصا انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری بسیار حائز اهمیت است و در این مهم بایستی چهار مولفه مورد تاکید مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) یعنی «امنیت»، «سلامت»، «رقابت» و «مشارکت» مورد اهتمام قرار بگیرد و فراجا نیز در برگزاری انتخابات امن در امنیت و آرامش نقش مهمی دارد.
 
وی همچنین اظهار داشت: دشمنان با القای نارضایتی، جنگ شناختی، عملیات روانی و ... به دنبال تغییر سبک زندگی مردم هستند و این مهمترین مولفه عملکرد دشمن است و تصور می‌کنند با این تفکر خبیثانه خود به اهداف‌شان می رسند. یکی از این موضوعات مسئله عفاف و حجاب بانوان ایران اسلامی است که دشمن مورد هدف قرار داده است.
 
وزیر کشور گفت: دشمن درصدد است که با تغییر سبک زندگی و نشانه گرفتن عفاف و حجاب بانوان به اهدافش برسد، اما قطعا با شکست سخت و مفتضحانه‌ای روبه‌رو خواهد شد و در این مهم میدان‌داری فراجا بسیار حائزی اهمیت است.
 
وحیدی با بیان این که پلیس جمهوری اسلامی ایران فهیم، هوشمند و مسلط به مسائل انتظامی، اجتماعی و ... است، تاکید کرد: از تلاش‌های مجاهدانه و میدان‌داری فراجا در صحنه‌های مختلف تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی در پایان تصریح کرد: انصافا مجموعه انتظامی کشور با برنامه‌ریزی دقیق در تمامی صحنه‌ها و در میدان حضور داشته و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته است و تقدیم شهدای والامقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گواه بر این ادعاست. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان