۶۲۱ خودرو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در کرمان به فروش رفت/ واریز مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان به خزانه دولت

وی با اشاره به جلوگیری از دپوی خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌های مواد مخدر و تضییع اموال بیت‌المال و حق‌الناس تاکید کرد: با توجه به اینکه پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان وضعیت مناسبی ندارد و مسقف نیست، باید روند تعیین تکلیف خودرو‌ها ادامه یابد و در هر فصل در طول سال یک مزایده برگزار شود و قطعاً نظارت‌های دقیق دادگستری استان ...

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان و حمایت‌های قضایی به عمل آمده تعداد 621 خودرو از پارکینگ شورای هماهنگی به فروش رفت و مبلغ 105 میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شد.
 
به گزارش میزان ، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی امروز ششم شهریور 1402 در نشست کمیته حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با تاکید بر برگزاری به موقع مزایده‌های الکترونیک، اظهار کرد: برگزاری مزایده‌های الکترونیک یک ظرفیت است و مزایده‌های این شورا باید به سمت و سوی الکترونیک شدن سوق داده شود و در این رابطه بایستی زیرساخت‌های مورد نیاز تقویت شود.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه و تعیین تکلیف خودرو‌های موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دی ماه سال 1401 و ساماندهی این پارکینگ‌ها، براساس همت دستگاه قضایی، فراجا، شورای مبارزه با مواد مخدر و سایر نهاد‌های مربوطه این خودرو‌ها با یک کار جهادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شدند و بزرگترین مزایده تاریخ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور در استان کرمان رقم خورد.
 
وی افزود: زمانی که حکم اموال توقیفی و خودرو‌ها صادر می‌شود کار تمام نمی‌شود بلکه یک وظیفه بر زمین مانده است و آن شناسایی اموال قاچاقچیان است.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدی ادامه داد: قانون در بحث مبارزه با مواد مخدر هم تاکید بر مجازات متهمین و هم تاکید بر بر شناسایی اموال قاچاقچیان دارد و این بخش مکمل احکام قضایی است که نیازمند دقت و تلاش همه‌جانبه همه سازمان‌ها است و باید با محوریت دادستان‌های سراسر استان به انجام برسد.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان بر شناسایی اموال قاچاقچیان و ضربه اساسی به بنیان‌های مالی باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر تاکید کرد و گفت: با اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان و حمایت‌های قضایی بعمل آمده تعداد 621 خودرو از پارکینگ شورای هماهنگی به فروش رفت و مبلغ 105 میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شد.
 
وی با اشاره به جلوگیری از دپوی خودرو‌های توقیفی در پارکینگ‌های مواد مخدر و تضییع اموال بیت‌المال و حق‌الناس تاکید کرد: با توجه به اینکه پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان وضعیت مناسبی ندارد و مسقف نیست، باید روند تعیین تکلیف خودرو‌ها ادامه یابد و در هر فصل در طول سال یک مزایده برگزار شود و قطعاً نظارت‌های دقیق دادگستری استان کرمان بر این موضوع تداوم خواهد داشت.
 
گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دوشنبه (12 دی سال 1401) در بازدیدی سرزده از پارکینگ مرکزی خودرو‌های توقیف یا ضبط شده پرونده‌های مواد مخدر در کرمان به رئیس کل دادگستری استان کرمان دستور داد در سریع‌ترین زمان ممکن، کارگروهی را مرکب از نمایندگان استانداری، ستاد مبارزه با مواد مخدر و دادگستری تشکیل دهد تا در آن کارگروه وضعیت خودرو‌های مرتبط با پرونده‌های مواد مخدر که در پارکینگ مرکزی کرمان نگهداری می‌شوند مشخص شود.
 
رئیس قوه قضائیه در همین راستا با بیان اینکه رئیس کل دادگستری استان کرمان موظف است در کارگروه تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف یا ضبط شده در پارکینگ مرکزی کرمان را به صورت گام به گام گزارش کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان