اینستاگرام بر روی این قابلیت جدید کار می‌کند

در حال‌ حاضر شما می‌توانید با فعال‌کردن ویژگی وضعیت فعالیت (Activity Status) متوجه شوید که افراد آخرین‌بار چه زمانی در برنامه آنلاین بوده‌اند. اینستاگرام این امکان را با نمایش یک نقطه سبزرنگ یا دایره‌ای برای نمایش زمان در کنار تصویر پروفایل افراد فراهم می‌کند.

دیجیاتو نوشت: اینستاگرام قرار است امکان حذف وضعیت «دیده‌شده» یا Seen را در بخش پیام‌های دایرکت فراهم کند.
 
یکی از کارهایی که درحال‌حاضر نمی‌توانید در اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید، مخفی‌کردن وضعیت «دیده‌شده» یا Seen از پیام‌هایی است که دریافت کرده و آن‌ها را خوانده‌اید. ولی این ویژگی با توجه به اسکرین‌شات منتشرشده توسط «الساندرو پالوزی» که پیش از این هم اطلاعاتی از قابلیت‌های آینده اینستاگرام منتشر کرده بود، ممکن است در آینده دستخوش تغییر شود.
 
این اپلیکیشن قرار است با جایگذاری یک دکمه،‌ این امکان را در اختیار شما قرار دهد که وضعیت دیده‌شده را برای پیام‌های خوانده‌شده، غیرفعال کنید.
 
درحال‌حاضر، هنگام مشاهده پیامی که برایتان ارسال شده است،‌ عبارت Seen در زیر پیام ظاهر می‌شود. این عبارت به فرستنده اطلاع می‌دهد که پیام او خوانده شده است. بااین‌حال، این اطلاع‌رسانی حریم خصوصی شما به‌عنوان گیرنده پیام را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛‌ چون نشان می‌دهد که شما در چه زمانی آنلاین بوده‌اید و چقدر از زمان مشاهده پیام توسط شما گذشته است.
 
اینستاگرام بر روی این قابلیت جدید کار می‌کند
 
در حال‌ حاضر شما می‌توانید با فعال‌کردن ویژگی وضعیت فعالیت (Activity Status) متوجه شوید که افراد آخرین‌بار چه زمانی در برنامه آنلاین بوده‌اند. اینستاگرام این امکان را با نمایش یک نقطه سبزرنگ یا دایره‌ای برای نمایش زمان در کنار تصویر پروفایل افراد فراهم می‌کند. بااین‌حال، برخلاف وضعیت کنونی Seen در پیام‌ها، قابلیت غیرفعال‌سازی Activity Status همین حالا هم موجود است. البته اگر این ویژگی را غیرفعال کنید، نمی‌توانید از اینکه دیگران آخرین‌بار چه زمانی در اینستاگرام آنلاین شده‌اند، باخبر شوید.
 
طبق گزارش‌های اخیر، متا درحال آزمایش یک ویژگی دیگر برای ثبت گروهی اسامی افراد است. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در زمان کاربرانی خواهد شد که می‌خواهند استوری خود را برای چندین دسته کاربر مختلف به نمایش بگذارند.
 
از طرفی اینستاگرام درحال کار روی Meta Verified است که باعث می‌شود تنها محتوای کاربرانی دیده شود که مشترک پولی این اپلیکیشن هستند. همچنین این برنامه دسترسی افراد غریبه به ارسال چندین پیام خصوصی را محدود کرده است تا گیرنده درخواست پیام‌ آن‌ها بپذیرد. درحال‌حاضر درخواست پیام از فرستندگان ناشناس تنها برای پیام‌های متنی پشتیبانی می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان