طبق جدید ترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران موفق شده است تا رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات بعد از فروش را کسب کند.
ISQI بعنوان نهاد رسمی بررسی کننده کیفیت خدمات در ایران هر فصل کیفیت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنین وارد کنندگان خودرو را در دو حوزه میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش و همچنین خدمات بعد از فروش ارزیابی می کند.
طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استادارد ایران ، در بخش خدمات بعد از فروش خودروً معین موتور در میان تمامی وارد کنندگان و تولید کنندگان خودرو با کسب ٧٧٦ امتیاز در رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است . در رتبه دوم ایرتویا با ٧٦٢ امتیاز و در رتبه سوم أطلس خودرو با ٧٤٩ امتیاز قرار گرفته است . این در حالی است که از نظر ISQI امتیاز ایده آل در بخش خدمات ٧٥٠ است و بدین ترتیب تنها معین موتور و ایرتویا موفق شده اند تا امتیازی بیش از نمره هدف گذاری شده کسب کنند . در رتبه چهارم و پنجم مَیزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات بعد از فروش هم آسان موتور و ایران خودروً قرار گرفته اند. لازم به ذکر است در رتبه بندی نهایی سال ١٣٩٥ نیز معین موتور با کسب ٧٨٩ امتیاز بالاترین رتبه رضایتمندی مشتریان در سال گذشته را به خود اختصاص داد.

جدول رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش