نسخه ویژه ساعت هوشمند گلکسی Watch۶ Classic سامسونگ

دفتر شرکت سامسونگ الکترونیکس در منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) از عرضه گلکسی Watch۶ Classic Astro Edition به عنوان نخستین نسخه ویژه این محصول در این بازار خبر داد.

نسخه ویژه ساعت هوشمند گلکسی Watch6 Classic سامسونگ

دفتر شرکت سامسونگ الکترونیکس در منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) از عرضه گلکسی Watch6 Classic Astro Edition به عنوان نخستین نسخه ویژه این محصول در این بازار خبر داد.

این نسخه ویژه به‌نوعی ادای احترامی نمادین به میراث این ناحیه جغرافیایی در زمینه مشارکت‌های علمی و نوآوری در حوزه زمان، نجوم و ریاضیات است. هدف از عرضه نسخه ویژه این محصول، ایجاد پلی بین گذشته و آینده، ارج نهادن به جایگاه پیشگامان تاریخی و الهام بخشیدن به مبتکران امروزی بوده و به تاثیر قابل توجه منطقه بر علم و نوآوری جهانی تاکید دارد.

این نسخه ویژه که با الهام از ستاره‌شناسان منطقه طراحی شده، دارای یک قاب چرخشی Black Astro با ابعاد 47 میلی‌متر است و در بازارهای منتخب MENA در دسترس خواهد بود. این ساعت با یک بند پارچه‌ای اضافی و محصولات جانبی مجموعه‌ Astro Edition در فروشگاه‌های اختصاصی سامسونگ ارائه می‌شود.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ، تجسمی از روح یک اسطرلاب اصیل با طراحی امروزی و ویژگی‌های نرم‌افزاری منحصربه‌فرد است. همچنین قطب‌نمای روی صفحه اشاره‌ای به نوع کارکرد این دستگاه باستانی دارد. علاوه بر این، قابلیت تعیین فازهای شمسی و قمری به کاربران امکان می‌دهد حرکات خورشید و ماه را از روی مچ دست خود دنبال کنند.

با توجه به توانایی‌های این ساعت برای نمایش زمان، جهت و دوره‌های تغییر و تحول خورشید و ماه، صفحه ساعت به نوعی طراحی شده است که ترکیبی از دقت سنتی و زیبایی‌شناسی مدرن باشد. طراحی قاب نیز با الهام از ستارگان و ادغام آن با فناوری پیشرفته سامسونگ، حس و حال یک اسطرلاب باستانی را به مخاطب منتقل می‌کند.

عمر صاحب (Omar Saheb)، مدیر بازاریابی منطقه MENA سامسونگ، در مورد این نسخه ویژه می‌گوید: «هدف از ارائه این نسخه ویژه از گلکسی Watch6 Classic بزرگداشت و ادای احترام به نوآوران خاورمیانه و دستاوردهای تاریخی آنها در ریاضیات، علوم و نوآوری است. همان کسانی که با خلاقیت خود، مسیر را برای پیشگامان آینده منطقه هموار کرده‌اند. سامسونگ قویا به پتانسیل و جایگاه برجسته منطقه به عنوان یک مرکز جهانی نوآوری اعتقاد دارد. این رونمایی هیجان‌انگیز نقطه عطف دیگری در پیشرفت فناوری‌های ما و تاکیدی بر امکانات بی‌شمار منطقه MENA در راستای نوآوری‌های آتی است.»

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول لطفا به وبسایت رسمی سامسونگ به آدرس https://www.samsung.com مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان