جاهای دیدنی که بیش از حدشان مورد توجه قرار گرفتند

در سراسر جهانی جاهای دیدنی و مقاصد گردشگری متعددی وجود دارند که مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار می‌گیرند و در اکثر اوقات نیز بسیار شلوغ هستند

جاهای دیدنی که بیش از حدشان مورد توجه قرار گرفتند

در سراسر جهانی جاهای دیدنی و مقاصد گردشگری متعددی وجود دارند که مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار می‌گیرند و در اکثر اوقات نیز بسیار شلوغ هستند. در این مکان‌ها معمولاً افراد بسیار زیادی گوشی به‌دست در حال عکاسی هستند. در حقیقت، برخی از مقاصد گردشگری و جاهای دیدنی بیش از حدشان مورد توجه قرار گرفتند و به اصطلاح اورریتد هستند. با اینکه این جاهای دیدنی جالب‌توجه هستند اما باید گفت که اورریتد به شمار می‌روند و هزینه بازدید از آن‌ها نیز بیش از اندازه است. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی جاهای دیدنی بپردازیم که بیش از حدشان مورد توجه قرار گرفتند.

موزه لوور فرانسه

یکی از برجسته‌ترین جذبه‌های موزه لوور فرانسه، نقاشی مونا لیزای لئوناردو داوینچی است و بسیاری از افراد برای تماشای همین نقاشی تصمیم می‌گیرند تا از موزه لوور بازدید کنند. این اثر هنری به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین آثار هنری جهان شناخته می‌شود که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. با این حال، هنگام بازدید از این اثر هنری با جمعیت بسیار زیادی مواجه خواهید شد چراکه اینجا یکی از بزرگ‌ترین مقاصد گردشگری اورریتد جهان به شمار می‌رود.

استونهنج انگلیس

استون‌هنج اساساً سنگ‌های غول‌پیکری در داخل زمین هستند و یکی دیگر از بناهای باستانی است که بیش از اندازه مورد توجه گردشگران و بازدیدکنندگان قرار گرفته است. مطمئناً در بازدید از اینجا فرصت این را نخواهید داشت که به این سنگ‌ها نزدیک شوید یا به آن‌ها دست بزنید. این در حالی است که ممکن است هنگام بازدید با آب‌وهوای بدی نیز مواجه شوید.

کولوسئوم ایتالیا

کولوسئوم یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های ایتالیا و حتی اروپا به شمار می‌رود که در شهر رم واقع شده است. در تمام فصول سال می‌توان به رم سفر کرد و از تعطیلاتی دلنشین لذت برد اما باید در نظر داشت که برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی برجسته آن همچون کولوسئوم باید در صف‌های طولانی منتظر ماند و از مدت‌ها قبل نسبت به خرید بلیط اقدام کرد.

برج کج پیزا ایتالیا

برج کج پیزا یکی دیگر از جاذبه‌های ایتالیا به شمار می‌رود و همان طور که از نامش پیدا است، برجی است که به یک سمت کج شده است و همین نیز سوژه عکاسی بسیار خوبی را به افراد می‌دهد تا عکس‌های جالبی از خودشان در کنار این برج بگیرند. در حقیقت، همین گرفتن عکس از نمای دور در کنار برج پیزا باعث شده تا بسیاری به اینجا سفر کنند.

مجسمه آزادی آمریکا

مجسمه آزادی در شهر نیویورک آمریکا یکی از نمادترین بناها در این کشور به شمار می‌رود که مورد توجه گردشگران بسیار زیادی قرار گرفته است. بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند عکسی از این مجسمه برجسته و نمادین بگیرند، از این جاذبه دیدن می‌کنند و همین نیز سبب شده تا آنجا بسیار شلوغ باشد.

ساعت نجومی جمهوری چک

ساعت نجومی در شهر قدیمی پراگ واقع شده و ظاهراً سومین ساعت نجومی قدیمی در جهان به شمار می‌رود و همین نیز سبب شده تا بسیار جالب‌توجه باشد. با این حال، جمعیت بسیار زیادی از گردشگران در پای این ساعت جمع می‌شوند و همین نیز سبب شده تا این جاذبه گردشگری بسیار شلوغ باشد به طوریکه می‌توان آن را اورریتد نامید.

دره بزرگ – آمریکا

یکی از برجسته‌ترین جاذبه‌های آریزونا، دره بزرگ است که از شهرت قابل‌توجهی نه‌تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان برخوردار است. بسیاری از افراد به آریزونا سفر می‌کنند تا بتوانند از این دره مشهور بازدید کنند و نقاط مختلف آن را شاهد باشند. مطمئناً افتتاح جاذبه‌های مختلف در اینجا نیز سبب جلب توجه بیشتر گردشگران شده است.

لاس وگاس آمریکا

شهر لاس وگاس از محبوبیت و شهرت بسیار زیادی در بین گردشگران برخوردار است، شهری که در نقاط مختلف آن می‌توان کازینو و هتل‌های مختلف را مشاهده کرد. با این وجود، لاس وگاس سالانه گردشگران بسیار زیادی را به خودش جلب می‌کند و این در حالی است که افراد بیشتری دوست دارند تا از این شهر دیدن کنند.

دیوار بزرگ – چین

دیوار بزرگ چین به‌عنوان یکی از بناهای فوق‌العاده شناخته می‌شود که توانسته توجه گردشگران بسیار زیادی را به خودش جلب کند. این در حالی است که اینجا هزینه‌های زیادی برای گردشگران به همراه دارد و چیز زیادی نیز برای ارائه کردن ندارد. همین نیز باعث می‌شود تا از آن به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی اورریتد در جهان نام برد.

پیادهروی مشاهیر هالیوود آمریکا

پیاده‌روی مشاهیر هالیوود یکی از خیابان‌های مشهور در هالیوود به شمار می‌رود که توانسته توجه افراد بسیار زیادی را به خودش جلب کند. با این حال، اینجا تنها پیاده‌رویی ساده است که در آن ستاره‌هایی به بازیگران هالیوود داده شده است. در آنجا افراد بسیار زیادی مشغول به عکس گرفتن از پیاده‌رو هستند و در دو سوی پیاده‌رو نیز مغازه‌ها فروشگاه‌های سوغاتی متعددی به چشم می‌خورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان