ماهان شبکه ایرانیان

عیادت از پیشکسوت قدیمی ورزش کشور

علیرضا یکتامرام به عنوان یکی از قهرمانان ورزش کشور، سال‌ها در فدراسیون تیراندازی، بیس‌بال و اتومبیلرانی فعالیت داشته است.

 حسین شهریاری مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به همراه فرجی مدیرحمایتی و واعظی مشاور رسانه ای این مجموعه با حضور در منزل "علیرضا یکتامرام" پیشکسوت قدیمی ورزش کشور، ضمن عیادت و احوالپرسی از ایشان ، جویای آخرین وضعیت جسمی وی شدند.

علیرضا یکتامرام به عنوان یکی از قهرمانان ورزش کشور، سال‌ها در فدراسیون تیراندازی، بیس‌بال و اتومبیلرانی فعالیت داشته است. او در این دیدار با تشکر از مدیران صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور افزود: در تمامی دنیا قدیمیهای ورزش از احترام خاصی برخوردار هستند و در کشور خودمان هم با حضور مدیرانی چون حسین شهریاری که سالها با او همکار بوده ام، این اتفاق در حال روی دادن بوده و جوانان ورزشکار و حتی دست اندرکاران وررش هم با فراغ بال به امور خود پرداخته و آینده ای مطمئن را میتوان برایشان متصور بود.

حسین شهریاری نیز با ابراز خوشحالی از عیادت این پیشکسوت قدیمی ورزش گفت: شما از زحمتکشان ورزش ایران بوده و شخص خود با بتده باشما خاطرات خوبی در فدراسیون اتومبیل رانی دارم.

وی ادامه داد: صندوق حمایت از قهرمانان وظیفه ذاتی خود می داند که از امثال شما حمایت کند و وظیفه خیری است که بر دوش من و همکارانم نهاده شده است. در پایان لوح تقدیری از طرف صندوق حمایت از قهرمانان به این پیشکسوت ورزش کشور اهدا شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان