واژگونی ون در عراق / ۱۵ زائر ایرانی مصدوم شدند

روز گذشته ۱۲ شهریور بر اثر واژگونی یک دستگاه ون در شهر بصره کشور عراق ، ۱۵ نفر از هموطنان زائر دچار مصدومیت شدند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه ون در شهر بصره کشور عراق، 15 نفر ایرانی دچار مصدومیت و به بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان منتقل شدند.
 
به گزارش تسنیم، جعفر میعادفر از وقوع سانحه برای یک دستگاه ون حامل زائران در شهر بصره کشور عراق خبر داد و اظهار کرد:‌ ساعت 15 و 22 دقیقه روز گذشته 12 شهریور بر اثر واژگونی یک دستگاه ون در شهر بصره کشور عراق، 15 نفر از هموطنان دچار مصدومیت شدند.
 
رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: در پی این حادثه سه دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان به داخل کشور به مرز اعزام شدند و همه مصدومان را به بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) خرمشهر و بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان منتقل کردند.
 
اسامی مصدومان حادثه به این شرح است: احمد رحمانیان 21ساله، سمیره دورقی40ساله، محمد حسین دورقی6ساله، مرتضی دورقی9ساله، رضا دورقی10ساله، مبینا دورقی15ساله، سهیلا دورقی39ساله به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) خرمشهر و نرگس صالح نژادیان4ساله، مهدی معروف9ساله، آتنا بهنام نیا13ساله، بارانا بهنام نیا24ساله، رحمان بهنام نیا 49ساله، اسماعیل صالح نژادیان38ساله، سکینه افروزنده43ساله و نازنین زهرا صالح نژادیان8ساله نیز به بیمارستان آیت الله طالقانی منتقل شدند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان