آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد از هفته آینده

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت‌نام همه پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی از هفته آینده آغاز می‌شود.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت‌نام همه پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی از هفته آینده آغاز می‌شود.

علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این خبر اظهار کرد: نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

وی در ادامه تصریح کرد: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند، توجه داشته باشند که منحصراً می‌تواند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: همه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی لازم است که از ساعت 10صبح روز دوشنبه 20 شهریور تا روز چهارشنبه 22 شهریور به منظور ثبت‌نام به سامانه آموزشیار به آدرسedu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

به گفته وی، این پذیرفته شدگا لازم است که مطابق زمان‌بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک اعلام شده به منظور تکمیل مراحل ثبت‌نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

کریمیان خاطر نشان کرد: همچنین پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از روز یکشنبه 19 شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، در آزمون کارشناسی ارشد سال 1402، تعداد 471 هزار و 528 نفر شرکت کرده‌اند، از این تعداد 255 هزار داوطلب زن و 216 هزار و 528 داوطلب مرد در 6 گروه آزمایشی و 134 کدرشته به رقابت پرداختند  و 355 هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان