تبادل نظر وزرای خارجه پیمان بریکس درباره سوریه

وزارت خارجه روسیه از قرار گفتگوی وزرای عضو پیمان بریکس یعنی برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی در خصوص مسائل و درگیری های خاورمیانه و آفریقا در نشست مورخ ۱۸ ژوئن خود در پکن خبر داد.

خبرگزاری مهر: وزارت خارجه روسیه از تبادل نظر وزرای خارجه کشورهای عضو پیمان بریکس درباره مسائل خاورمیانه و آفریقا ازجمله بحران سوریه در نشست مشترک پیش روی اعضا در پکن خبر داد.

 به گزارش تاس، وزارت خارجه روسیه از قرار گفتگوی وزرای عضو پیمان بریکس یعنی برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی در خصوص مسائل و درگیری های خاورمیانه و آفریقا در نشست مورخ 18 ژوئن خود در پکن خبر داد.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود آورده است: وزرا (بریکس) در خصوص مسائل مربوط به حل بحران های بین المللی از جمله سوریه، خاورمیانه، افغانستان و آفریقا با یکدیگر به تبادل نظر پرداخته و قدمی در راستای انجام تلاش های مشترک در خصوص مبارزه با تهدید تروریسم بین المللی خواهند برداشت.

وزارت خارجه روسیه همچنین در بیانیه خود تاکید کرده است که اعضای بریکس نسبت به ثبات بین المللی در تمامی زمینه ها و روش های حل مشترک بحران ها و همچنین مبارزه جهانی با چالش ها و تهدیدات از جمله تروریسم بین المللی متعهد هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر