برای تزیین میوه های پاییزی از این ایده های کمک بگیرید

اگر از علاقه مندان به سفره آرایی و دیزاین های مجلسی هستید، می توانید در این بخش از آرگا با تزیین میوه های پاییزی آشنا شوید.

برای تزیین میوه های پاییزی از این ایده های کمک بگیرید

سفره آرایی کردن میوه های پاییزی یک ایده جذاب با تنوع بالا بوده که شما می توانید در این بخش با جدیدترین این ایده ها آشنا شوید. در ادامه نیز با جدیدترین مدل های تزیین میوه های پاییزی آشنا شوید.

میوه پاییزی تزیین شده

نمونه های تزیین میوه های پاییزی:

اگر به دنبال یک سری ایده های جذاب برای سفره آرایی و میوه آرایی های مهمانی خود هستید، می توانید در این بخش با مدل های متنوع برای دیزاین ها میوه نیز آشنا شوید. میوه های پاییزی برای دیزاین کردن نیز گزینه های عالی هستند. شما می توانید در دیس یا ظرف های تک نفره نیز سرو کنید.

دیزاین ظرف میوه پاییزی

یک گزینه عالی که می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود از آن استفاده نمایید، دیزاین کردن میوه های پاییزه بوده که ظرف های شما را زیباتر و میز شما را رنگی تر خواهد کرد.

دیزاین برای میوه پاییزی

شما می توانید از تنوع میوه های مختلف برای دیزاین کردن استفاده کنید. کیوی، نارنگی و پرتقال از مهم ترین میوه هایی هستند که برای میوه آرایی و سفره آرایی از آن استفاده می کنید. شما می توانید از ایده های تزیین هندوانه نیز با مدل ها و ایده های جدید و متنوع نیز برای دیزاین های خود و سینی میوه استفاده کنید.

 

دیزاین متنوع میوه پاییزی

دیزاین لاکچری میوه پاییزی

دیزاین لاکچری میوه پاییزی:

اگر می خواهید کمی در مهمانی های خود لاکچری تر یا متفاوت تر باشید، باید در این بخش ایده های متنوعی از سفره آرایی آشنا شوید. در کنار دیزاین های خود می توانید از گل هایپاییزی نیز استفاده کنید.

دیزاین چند میوه پاییزی

دیزاین سینی میوه پاییزی

دورچین میوه پاییزی

ترکیب گل و میوه های رنگی نیز گزینه خیلی خوبی هستند. شما می توانید در صورت دلخواه از گل های داوودی رنگی یا دیگر گل های مخصوص در ظرف استفاده کرده و میوه ها درون دیس بچینید. تزیین میوه بهاری نیز شامل این ایده ها می شود که از آن دیدن می کنید.

سرو میوه پاییزی

شکل دیزاین میوه پاییزی

میوه پاییزی دیزاین شده

دیزاین میوه اسلایسی:

یک گزینه ساده و عالی برای دیزاین کردن انواع میوه ها و ظرف های میوه، اسلایسی کردن آن ها بوده شما با این ایده راحت می توانید یک سرو ساده نیز داشته باشید. کافی است تا ابتدا میوه ها را شسیته و بعد به صورت ورقه ای برش دهید و در ظرف بچینید. در این قسمت می توانید از برش های مخصوص و دالبری نیز استفاده کنید.

چند تزیین میوه پاییزی

نمونه تزیین میوه پاییزی

دیزاین ساده میوه پاییزی

تزیین میوه های پاییزی با مدل دیگر نیز امکان دارد. شما می توانید در یک شیوه ساده و راحت میوه ها را درون ظرف های تک نفره سرو نمایید. برای این کار باید میوه های مختلفی داشته و آن را بعد از پوست کندن باید برش زده و درون ظرف سرو کنید. در این صورت پذیرایی شما نیز راحت تر بوده و یک پذیرایی لاکچری و به صرفه خواهید داشت.

تزیین میوه پاییزی

دورچین کردن بشقاب با استفاده از میوه ها نیز گزینه دیگری بوده که حتی شما می توانید برای دورچین سینی مزه های خود نیز از آن استفاده کنید. به سور کلی این ایده ها جذاب و متنوع هستند. تزیین میوه نیز گزینه های جذابی دارد که در لینک با آن آشنا می شوید. این ایده ها جذاب و متنوع هستند که الگوبرداری خواهید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان