اختصاصی مشرق/

مرگ عنصر منافقین حین آموزش ساخت بمب دست‌ساز به آشوبگران +عکس

سایت رسمی گروهک تروریستی منافقین روز گذشته از مرگ یکی از عناصر خود به نام جعفر سهیلیان به دلیل وقوع سانحه حین کار در تاسیسات مقر اشرف ۳ خبر داده است.

سرویس سیاست مشرق - رسانه ی منافقین درحالی این مرگ را بر اثر سانحه کاری اعلام کرده که اخبار بدست آمده از منابع خبری در این گروهک نشان از آن دارد که سهیلیان حین تولید کلیپ آموزش ساخت لانچر وبمب دست ساز محدود برای مرتبطین خود در ایران، دچار سانحه شده و به هلاکت رسید.

با توجه به آسیب های وارده به جسد جعفر سهیلیان، گروهک نتوانسته مانند موارد قبل علت مرگ را طبیعی جلوه دهد و اقدام به سناریو سازی مرگ سانحه ای نموده اند.

اما جعفر سهیلیان عنصر به هلاکت رسیده منافقین کیست؟

سهیلیان از جمله ی منافقینی بود که در سال 1360 حین فرار از خانه های تیمی توسط کمیته انقلاب اسلامی شناسایی گردید و بعد از درگیری از ناحیه پاشنه پا آسیب دیده و بازداشت می شود. وی در زندان به صورت کتبی از سازمان منافقین اعلام برائت می کند و با رافت نظام آزاد می شود. اما پس از آزادی به عراق فرار کرده و مجدد به جمع منافقین می پیوندد.

مرگ عنصر منافقین حین آموزش ساخت بمب دست‌ساز به آشوبگران +عکس



وی در عملیات هایی همچون فروغ جاویدان هم حضور فعال داشته است.


نکته مهم در خصوص فرد مذکور این است که سهیلیان یکی از سرپل ها و عوامل آموزش ساخت لانچر و بمب های دست ساز به دو تن از دانشجویانی بوده است که به دلیل همکاری با گروهک منافقین دستیگر شدند و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان