کشتی آزاد قهرمانی جهان ؛ آذرپیرا حذف شد

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان به عنوان نخستین مرحله از انتخابی المپیک پاریس روزهای ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه در بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار می‌شود.

امیرعلی آذرپیرا نماینده وزن 92 کیلوگرم کشورمان در پیکارهای جهانی از دور رقابت‌ها حذف شد. کامران قاسمپور در 2 سال گذشته در این وزن مدال طلا گرفته بود.
 
به گزارش ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2023 جهان به عنوان نخستین مرحله از انتخابی المپیک پاریس روزهای 25 تا 28 شهریور ماه در بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار می‌شود.
 
این پیکارها امروز (یکشنبه) با برگزاری چهار وزن دوم شامل 57، 74، 79 و 92 کیلوگرم از ساعت 12 به وقت ایران در سالن ورزشی اشتارک آره‌نا شهر بلگراد پیگیری شد.
 
امیرعلی آذرپیرا نخستین نماینده ایران بود که گام به روی تشک مبارزه گذاشت. قهرمان امیدهای جهان که در این رقابت‌ها جایگزین کامران قاسمپور شده در نخستین تجربه جهانی خود در رده سنی بزرگسالان برابر چانگ کره‌ای با اقتدار به برتری رسید. امیرعلی در این دیدار موفق شد نماینده کره‌ را با امتیاز عالی 11 بر صفر شکست دهد.
 
امیرعلی آذرپیرا دارنده طلای امیدهای جهان در این مرحله به مصاف زاهید والنسیا رفت که متاسفانه با ارایه یک کشتی بحث بر انگیز با نتیجه 12 بر 9 شکست خورد.
 
زاهید والنسیا لحظاتی پیش در مبارزه خود برابر عثمان نورماگمدوف از جمهوری آذربایجان شکست خورد و با این نتیجه آذرپیرا از دور رقابت‌ها حذف شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان