طرز تهیه ماکارونی با میگو خوش طعم و ایده آل

همانطور که می دانید ماکارونی یکی از غذاهای بسیار پرطرفدار در بین اکثر افراد می باشد که می توانید با میگو نیز آن را تهیه کنید به همین خاطر، در این مقاله شما را با طرز تهیه ماکارونی با میگو آشنا خواهیم کرد.

طرز تهیه ماکارونی با میگو خوش طعم و ایده آل

ماکارونی با میگو یکی از غذاهای کشور اندونزی می باشد و بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که میگو یکی از گوشت هایی است که امروزه خیلی مورد استقبال قرار گرفته است بنابراین، اگر شما نیز تمایل دارید با طرز تهیه ماکارونی با میگو آشنا شوید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با طرز تهیه ماکارونی با میگو

طرز تهیه ماکارونی میگو با طعم عالی

ماکارونی و پاستا دارای انوع مختلفی هستند و شما با روش هایی که تمایل داشته باشید می توانید آن را تهیه نمایید که ماکارونی با میگو مانند ماکارونی با قارچ و ماکارونی پنیری بسیار پرطرفدار و خوشمزه است که در ادامه مطلب دستور پخت ماکارونی با میگو را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا بتوانید ماکارونی خوشمزه ای را تهیه کنید.

مواد لازم :

  • ماکارونی ( رشته ای و یا لینگوئینی) : یک بسته
  • میگو : پانصد گرم
  • پیاز : یگ عدد
  • رب گوجه فرنگی : یک قاشق سوپ خوری
  • نمک : به مقدار لازم
  • آویشن : به مقدار لازم
  • فلفل : به مقدار لازم
  • آویشن : به مقدار لازم
  • جعفری خرد شده : نصف فنجان

روش تهیه ماکارونی با میگو

نحوه پخت ماکارونی با میگو:

در روش تهیه ماکارونی با میگو ابتدا قابلمه مناسبی را برداشته و به مقدار لازم داخل آن آب ریخته سپس روی حرارت گذاشته تا به حوش آیید و بعد ماکارونی را داخل آب جوش بریزید.

حالا اجازه دهید ماکارونی ها به مدت ده تا پانزده دقیقه داخل آب جوش پخته شوند و بعد میگوهای پاک کرده و شسته شده را همراه با یک عدد پیاز و دو لیوان آب اجازه دهید روی حرارت پخته شوند.

در این مرحله از نحوه تهیه ماکارونی با میگو حالا میگوهای پخته شده را آبکش کرده و به قطعات ریز خرد نمایید و بعد آن ها را داخل روغن سرخ نمایید.

حالا به میگوهای سرخ شده نمک، رب، جعفری خرد شده و فلفل بیافزایید و مقدار کمی تقت دهید تا سس طعم داری به دست آیید.

در این مرحله از دستور پخت ماکارونی میگو سس به دست آمده با ماکارونی پخته شده مخلوط نمایید که می توانید لایه به لایه مانند ماکارونی معمولی بریزذ تا مواد تمام شود.

در مرحله پایانی از دستور تهیه ماکارونی با میگو قابلمه را روی حرارت گذاشته و اجازه دهید ماکارونی دم بکشید، نوش جان.

نحوه تهیه ماکارونی با میگو

امیدواریم به خوبی با نحوه تهیه ماکارونی با میگو آشنا شده باشید در پایان به شما همراهان عزیز پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی انواع ماکارونی می توانید با دستور تهیه دیگر ماکارونی ها آشنا شوید و به راحتی آن ها را تهیه و نوش جان نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان