پنجاه هزارمین سوپرشارژ تسلا به صورت ویژه نصب شد

تسلا اخیراً پنجاه هزارمین ایستگاه سوپرشارژ خود را نصب کرد و به نظر می‌رسد که این ایستگاه یک ایستگاه معمولی نیست.

پنجاه هزارمین سوپرشارژ تسلا به صورت ویژه نصب شد

تسلا اخیراً پنجاه هزارمین ایستگاه سوپرشارژ خود را نصب کرد و به نظر می‌رسد که این ایستگاه یک ایستگاه معمولی نیست.

این شرکت اخیراً تعدادی عکس از جشن ایستگاه شارژ خود را به اشتراک گذاشته است که به جای رنگ‌های معمولی سفید و قرمز، کاملاً قرمز است. همچنین رنگ پوشش آن با رنگ قرمز استاندارد متفاوت است – به نظر می‌آید که از رنگ قرمز “الترا رد” استفاده شده در مدل S / مدل X تسلا است.

علاوه بر این، در نزدیکی پایین ایستگاه شارژ، یک برچسب با عبارت “شماره 50,000” وجود دارد.

تسلا مکان نصب ایستگاه سوپرشارژر را مشخص نکرده است، علاوه بر این که گفته است که “جایی در جهان” است، اما از طریق اتصال‌دهنده شارژ NACS تسلا نشان می‌دهد که احتمالاً در شمال آمریکا قرار دارد.

طرفداران تسلا به سرعت مکان نصب را پیدا کردند که واقع در کالیفرنیا – منطقه روزویل در منطقه ساکرامنتو است.

همچنین یک ویدیو از محل توسط تسلا اونرز سیلیکون ولی به اشتراک گذاشته شده است. موقعیت آن به آدرس 1851 فری‌دام وی، روزویل، کالیفرنیا است.

ما حدس می‌زنیم که حداقل برای یک دوره زمانی کوتاه، این مکان ممکن است خیلی شلوغ شود، زیرا بسیاری از رانندگان تسلا در این منطقه احتمالاً به این مکان سفر خواهند کرد.

نشانی‌هایی نیست که ایستگاه شارژ ویژه در اصطلاح توان و هزینه شارژ با ایستگاه‌های معمولی متفاوت باشد. احتمالاً یک واحد 250 کیلوواتی است.

با پنجاه هزار ایستگاه سوپرشارژ و بیش از 5,000 ایستگاه در سراسر جهان، این شبکه بزرگترین شبکه بین‌المللی شارژ سریع است. نرخ نصب‌های جدید همچنین بسیار بالا است، که به این معناست که انتظار می‌رود این شبکه در آینده نزدیک بزرگترین شبکه باقی بماند.

در سال‌های آینده، سوپرشارژها به تدریج برای وسایل نقلیه برقی غیر تسلا قابل دسترسی‌تر خواهند بود، از طریق یک برنامه آزمایشی سوپرشارژ غیر تسلا و تغییر به اتصال‌دهنده شارژ NACS تسلا (در شمال آمریکا) توسط سایر تولیدکنندگان.

در عین حال، شرکت‌های شارژ و تولیدکنندگان دیگر وسایل نقلیه برقی نیز در حال کار روی شبکه‌های شارژ خود هستند، به این معناست که تنوع و رقابت در ارتقاء سطح‌های مختلف – از توان شارژ (شامل پشتیبانی از سیستم‌های باتری با ولتاژ بالا)، قیمت‌ها، مکان‌ها، قابلیت اعتماد و امکانات وجود خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان