هر آنچه از سریال Gen V باید بدانید

حتی بچه‌هایی که توانایی فرا انسانی دارند، برای اینکه بتوانند مهارت‌های خودشان را تقویت کنند، به مکانی خاص نیاز دارند

هر آنچه از سریال Gen V باید بدانید

حتی بچه‌هایی که توانایی فرا انسانی دارند، برای اینکه بتوانند مهارت‌های خودشان را تقویت کنند، به مکانی خاص نیاز دارند. جادوگران جوان در مدرسه جادوگری به توانایی‌های خود مسلط می‌شوند و ایکس من نیز در مدرسه ژاویر استعدادهای خودشان را شکوفا می‌کنند. نسل جدیدی از جدای‌ها نیز در آکادمی جدای لوک اسکای‌واکر تعلیم دیدند. حالا همین فرض داستانی برای سریال جن وی یا نسل وی (Gen V) به کار گرفته شده است.

اگر شما در دنیای فوق تاریک پسران (The Boys) یک ابرقهرمان بالقوه یا به اصطلاح سوپ باشید، باید از دانشکده مبارزه با جنایت دانشگاه گادلوکین فارغ التحصیل شوید. اما قبل از آن باید زنده بمانید. رقابت در این مدرسه بسیار مرگبار است و مأموریت و چشم‌انداز بنیان‌گذار آن جاد گادلوکین و ووت اینترنشنال سود بسیار هنگفت است.

سریال «جن وی» نسخه‌ای فرعی و بسیار مورد انتظار از سریال «پسران» محصول سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود که برداشتی متفاوت از داستان ابرقهرمانان در حال آموزش را ارائه می‌کند و در آن، طنز خاص سریال «پسران» به چشم می‌خورد، طنزی که باعث مشهور شدن سریال «پسران» در بین مخاطبان شده است.

سریال «جن وی» به تجربه نسل جدیدی از ابرقهرمانان در کالج گادلوکین می‌پردازد و داستان کسانی را به تصویر می‌کشد که جنبه‌های فیزیکی، جنسی و اخلاقی‌شان مورد آزمایش قرار می‌گیرند و این در حالی است که هر کدام از آن‎‌ها برای به دست آوردن قراردادهای بهتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در ادامه این مطلب همراه با ما باشید تا به معرفی سریال «جن وی» بپردازیم.

عوامل سازنده سریال Gen V

سریال «جن وی» توسط کریگ رزنبرگ و بر اساس کمیک‌های «پسران» برای پخش از سرویس آنلاین آمازون پرایم ویدئو توسعه داده شده و میشل فازکاس و تارا باترز نیز مدیریت اجرایی آن را در دست دارند. مدیر اجرایی سریال «پسران» یعنی اریک کریپک و همچنین کریگ رزنبرگ نیز در کنار ست روگن و ایوان گلدبرگ از جمله تهیه‌کننده‌های اجرایی این سریال تازه هستند.

داستان سریال Gen V

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال «جن وی» محصول سرویس آنلاین آمازون پرایم به شرح زیر است:

«اتفاقات سریال «جن وی» در دنیای شیطانی سریال «پسران» جریان دارد و داستان این فرنچایز را به دانشگاه گادلوکین گسترش می‌دهد، کالجی معتبر و مخصوص ابرقهرمان‌ها که در آن، دانشجویان برای تبدیل شدن به نسل بعدی قهرمانان آموزش می‌بینند. جدای از اینکه این دانشجویان باید با هرج‌ومرج معمولی دانشگاه دست و پنجه نرم کنند، درگیر موقعیت‌های انفجاری نیز می‌شوند. همان‌طور که دانشجویان با یکدیگر برای محبوبیت و نمرات بهتر رقابت می‌کنند، کاملاً مشخص است که با حضور آن‌ها و قدرت‌های فوق بشری‌شان، احتمال درگیری و خطرات بسیار زیاد است. وقتی گروهی از سوپ‌های جوان متوجه می‌شوند که چیزی بزرگ و شوم در این مدرسه در حال وقوع است، با این سؤال اساسی روبه‌رو می‌شوند که آیا آن‌ها قهرمان هستند یا شرور؟»

بازیگران سریال Gen V

سریال «جن وی» با بازی جاز سینکلیر در نقش یک دانشجوی تازه‌وارد به نام ماری موریو است که توانایی کارهای فوق‌العاده با خون را دارد. در کنار او نیز لیزی برادوی نقش اما میر را بازی می‌کند که قادر به کوچک شدن است. پاتریک شوارتزنگر در این سریال نقش لوک ریوردان ملقب به گلدن بوی را ایفا خواهد کرد و دیگر بازیگران این سریال نیز شامل چنس پردومو در نقش آندره اندرسون با قدرت مغناطیسی، درک لو و لاندن ثور در نقش جرد لی با قابلیت تغییر جنسیت، آسا ژرمن در نقش فردی بسیار قوی و آسیب‌ناپذیر به نام سم و مدی فیلیپس در نقش کیت دانلپ با قدرت کنترل ذهن است.

شلی کان در نقش رئیس مدرسه ایندیرا شتی، شان پاتریک توماس در نقش پدر آندره به نام پولاریتی، مارکو پیگوسی در نقش دکتر ادیسون کاردوسا، الکساندر کالورت، جیسون ریتر و کلنسی براون از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در سریال «جن وی» نقش‌آفرینی می‌کنند. این احتمال نیز وجود دارد که جنسن اکلس در این سریال به‌صورت مختصر نقش سولجر بوی را بازآفرینی کند.

کلودیا دومیت، کولبی مینیفی و پی جی بایرن نیز از جمله بازیگران سریال «پسران» هستند که قرار است در سریال «جن وی» نقش‌های خودشان را بازآفرینی کنند. چیس کرافورد نیز یکی دیگر از بازیگران برجسته سریال اصلی به شمار می‌رود که حضوری مختصر به‌عنوان دیپ در سریال «جن وی» خواهد داشت.

تاریخ پخش سریال Gen V

سریال «جن وی» محصولی تازه از سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود که پخش آن از تاریخ 29 سپتامبر سال 2023 میلادی (جمعه 7 مهر 1402) شروع خواهد شد. در روز ابتدایی، سه قسمت ابتدایی فصل اول سریال پخش می‌شوند و باقی قسمت‌ها نیز به‌صورت هفتگی در روزهای جمعه عرضه خواهند شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان