طرز تهیه مرغ کنتاکی KFC ترد و لذیذ مثل حرفه ای ها

طرز تهیه مرغ کنتاکی KFC با یک شیوه ساده در این قسمت قرار داده شده است که می توانید، مطالعه کنید. این مرغ طعم و مزه ای فوق العاده دارد.

طرز تهیه مرغ کنتاکی KFC ترد و لذیذ مثل حرفه ای ها

یکی از انواع مرغ های کنتاکی خوشمزه با طعم و مزه فوق العاده ای که دارد را با رسپی ساده در این بخش قرار داده ایم. شما می توانید در ادامه با دستور تهیه و طرز تهیه مرغ  KFC  آشنا شوید. 

اگر دنبال یک رسپی جدید برای مرغ کنتاکی رستورانی هستید، می توانید در این بخش با این رسپی آشنا شوید. در لینک نیز با طرز تهیه مرغ هاوایی و مرغ ماستی  آشنا خواهید شد.

مواد مرغ کنتاکی KFC

مواد اولیه:

  • سینه مرغ: 800 گرم
  • کورن فلکس: 3 پیمانه
  • تخم مرغ: 2 عدد
  • سیر: 1 حبه
  • آرد سفید: 1 پیمانه
  • شیر: 1 پیمانه
  • ادویه کاری: 1 قاشق چای خوری
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • روغن و پاپریکا: به میزان لازم
  • ادویه آلسپایس: 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه مرغ KFC

برای اماده کردن این مرغ با یک رسپی ویژه ابتدا باید مرغ ها را به اندازه های دلخواه خود تکه کرده و درون ظرفی بزرگ بریزید. حالا نوبت به طعم دار کردن این غذا می رسد. برای طعم دار شدن، می توانید از مقداری سیر رنده شده، پاپریکا، فلفل سیاه، نمک و ادویه کاری را اضافه کنید. در این بخش بهتر است تا ادویه آلساپیس، شیر و ادویه پاپریکا را هم اضافه نمایید. مواد را به خوبی هم زده تا ترکیب شما به خوبی یکدست شده و مزغ مزه دار شود.

روش تهیه مرغ کنتاکی KFC

حالا روی ظرف را یک سلفون کشیده و به مدت 2 ساعت درون یخچال قرار دهید تا مزه دار شود. بعد از گذشت این مدت نیز می توانید مرغ را دراورده و به سراغ طبخ آن بروید. برای طبخ این مرغ می توانید، یک تخم مرغ را درون کاسه ای شکسته و خوب هم بزنید تا از حالت لختگی خارج شود.

درون کاسه ای دیگر نیز مقداری آرد را به همراه هر ادویه دلخواه و نمک ترکیب کرده و بعد از مرغ های مزه دار شده برداشته و درون آرد بغلتانید. در این بخش مرغ را درون تخم ها گذاشته و دوباره درون آرد بغلتانید. حالا مرغ را کمی تکان داده تا آردهای اضافی بریزد.

حالا در این مرحله از طرز تهیه مرغ KFC باید تابه ای روی حرارت گذاشته و مقدار زیادی روغن درون ان بریزید. مرغ ها را به صورت شناور درون روغن ها سرخ کنید. بعد از اینکه مرغ به خوبی برشته شد، برداشته و روی دستمالی قرار داده تا روغن های اضافی آن خارج شود. در زمان پخت نیز زیر حرارت را کم کرده تا مرغ ها از حالت طلایی قهوه ای نشوند.

طرز تهیه مرغ کنتاکی KFC

این مرغ را می توانید با انواع سس های خانگی سرو کنید. طعم و مزه این مرغ عالی بوده و با رسپی متنوعی می توانید این مرغ خانگی را تهیه نمایید. برای این مرغ می توانید از دستور تهیه های دلخواه نیز استفاده کنید. این رسپی رستورانی را می توانید برای رستوران های خود داشته باشید که حتما برای جذب مشتری و جلب رضایت آن ها راحت است.

شما با این رسپی می توانید انواع دیگری مرغ کنتاکی نیز تهیه کنید. در صورت دلخواه می توانید ادویه های این مرغ را تغییر و طعم و مزه های متنوعی از ان را بچشید. با این شیوه شما یک مرغ عالی و خوشمزه دارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان