رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار:

هدف آمریکا در برجام خلع سلاح ایران بود/ هراس اروپایی‌ها از ترامپ

قم - رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه باید نیت آمریکا از برجام روشن شود، ادامه داد: امروز مشخص شده آمریکا در برجام به دنبال خلع سلاح ما بوده است.

هدف آمریکا در برجام خلع سلاح ایران بود/ هراس اروپایی‌ها از ترامپ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه سه‌شنبه در جشن بزرگ دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با همه داشته‌های خود و به صورت مداوم در حال ضربه زدن به انقلاب و اسلام است.

وی با بیان اینکه ولایت یعنی در روز عاشورا همراه امام حسین(ع) و در کوفه با علی بن ابیطالب(ع) ماندن، گفت: ولایت به معنای دوست داشتن و همراهی است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری محکم جلوی دشمنان سخن می‌گویند، افزود: ملت ایران سی و هشت سال همراه ولایت ایستاده‌اند و هرگز عقب ننشسته‌اند.

جریانی می‌خواهد امام زدایی کنند

وی با بیان اینکه باید مردم بدانند در کجا قرار داشته و اکنون در کجا قرار داریم، عنوان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب جریانی می‌خواهد امام زدایی کنند؛ ترس از دشمن از راهکارهای ترویج انقلاب‌زدایی است و اینکه برخی از ناتوانی قدرت دفاعی کشور سخن می‌گویند نشان از ترس است در حالی که اگر ایمان داشته باشند و بدانند خداوند همراهمان است هرگز نمی‌هراسند.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه در زمان وقوع انقلاب خداوند همه ابزارها را با ما همراه ساخت، تصریح کرد: زمانی که امام راحل حرکت خود را شروع کردند صاحبان قدرت می‌توانستند با یک گلوله ایشان را از بین ببرند اما قادر نبودند چون خداوند اینطور نمی‌خواست پس خدا همواره با ما است و از این بابت نباید ترسی داشت.

وی گفت: نگاه به گذشته انقلاب یک ثبات و تثبیتی به همراه می‌آورد و به فرموده امام راحل انقلاب مردم ایران نقطه شروع برای انقلاب شیعیان جهان به پرچمداری امام زمان(عج) است حال باید دید آن زمان به این هدف نزدیک تر بودیم یا امروز؟

دشمن به ناتوانی در جنگ نظامی رسیده

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن به ناتوانی در جنگ نظامی رسیده و به این علت شخصیت‌های لیبرال که نگران ثروت خود هستند را در اولویت قرار داده است، افزود: ثروت یکی از استانداران 750 میلیارد تومان است آیا این شخص می‌تواند اسلام انقلابی که مورد نظر امام بوده است را محقق کند.

وی در خصوص نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت: انتخاب ترامپ پیام‌هایی به همراه داشت و اروپایی‌ها هراس دارند از اینکه او گورباچف آمریکا شود، همچنین از نظر اقتصادی آمریکا سقوط کرده است که یکی از دلایل تصمیم خروج اتباع دیگر کشورها از آمریکا همین موضوع است تا شاید مسئله بیکاری و اقتصاد آمریکایی‌ها حل شود.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه باید نیت آمریکا از برجام روشن شود، ادامه داد: امروز روشن شده آمریکا در برجام به دنبال خلع سلاح ما بوده است.

اصطلاح برد برد در مورد مذاکرات اشتباه است

وی با بیان اینکه در مذاکرات با دشمن از آن جهت که تفهیم اتهام صورت بگیرد خوب و از آن جهت که هرآنچه دشمن می‌خواهد تقدیمش شود ناصحیح است، ابراز داشت: اصطلاح برد - برد در مورد مذاکرات اشتباه است، برای قلب رآکتور اراک هزینه‌های بسیاری انجام شده اما اکنون این هزینه‌ها از بین رفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: وزیر امور خارجه دولت قبل در مذاکرات با تفهیم اتهام جلو می‌رفت اما اکنون در مذاکرات چون با این شیوه جلو نرفتیم باخته‌ایم و مذاکرات وزیر خارجه کنونی واگذاری زمین بوده است.

وی با اشاره به اینکه عضو خانم شورای شهر تهران را به موضوع دریافت رشوه متهم کردند، عنوان کرد: فردی که این اتهام را مطرح کرده به دروغ خود آگاه است که این موضوع نشان می‌دهد به هیچ چیزی پایبند نیستند و عقلانیت اثبات می‌کند که تا یک ماه به انتخابات فرد مورد تأیید اصولگرایان معرفی نشود.

حجت الاسلام طائب در مورد حوادث سوریه نیز گفت: سوریه فتنه‌ای بزرگ بود که چه در داخل و چه در خارج در مورد آن دچار بی بصیرتی شده بودند اما رهبر معظم انقلاب با بصیرت خود موضوع مقاومت و اصلاح را مطرح کردند و توانستند افراد بسیاری را نسبت به آن آگاه کنند.

مشکل حقوق‌های نجومی با ظهور امام زمان(عج) برطرف می‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مشکل حقوق‌های نجومی مشکلی جدیدی نیست و از زمان امام علی بن ابیطالب(ع) نیز به نحوی وجود داشته و زمانی حل می‌شود که امام زمان(عج) ظهور کنند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان این که جوانان ما باید انقلابی باشند، از دشمن نهراسند و بصیرت خود را بالا ببرند، عنوان کرد: جریان پلاسکو باطن جامعه مارا نشان داد که چگونه جوانان برومند آتشنشان با وجود خطر از جان خود گذشتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان