ترافیک پرحجم و سنگین در هراز و فیروزکوه

تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین درجریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون ترافیک پرحجم و سنگینی از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه وجود دارد و با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر حجم تردد افزوده خواهد شد.
 
سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با فارس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم در شرق استان تهران، اظهار کرد: عبور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و سنگین درجریان است اما در برخی مناطق این محور با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم.
 
وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان ساعات پایانی روز پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده شاهد افزایش بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب محور هراز باشیم.
 
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: هم‌اکنون بار ترافیکی پرحجم و سنگینی را از شمال به جنوب محور قدیم جاجرود، ورودی آزادراه تهران-پردیس، محدوده شهر گیلاوند و مهرآباد رودهن شاهد هستیم.
 
کهریزی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین درجریان است و هموطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.
 
وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم به دلیل بزرگراهی بودن این محور، پرحجم و روان درجریان است و هم وطنان بدون برخورد با ترافیک‌های سنگین، در حال عبور از این مسیرها هستند.
 
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر بوده و نسبت به روانسازی ترافیک اقدام می‌کنند، ابراز کرد: هموطنان می‌بایست بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده تا با ترافیک‌های سنگین و فوق سنگین مواجه نشوند.
 
کهریزی با بیان اینکه بهره گیری از اپ‌های ترافیکی و استعلام از پلیس راه میتواند باعث کاهش زمان سفر شود، عنوان کرد: هموطنان پیش از آغاز سفر وضعیت راه‌ها را از پلیس راه، راهداری و یا اپ‌های ترافیکی کسب کرده و درصورت نبود ترافیک بازگشت خود را آغاز کنند تا با حداقل زمان ممکن از این محورها عبور کنند.
 
وی با بیان اینکه بیشترین آمار تصادفات در 20 کیلومتری مقاصد مسافران رخ می‌دهد، اذعان کرد: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت، صبر و شکیبایی در رانندگی، همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان