درخشش دختر ۹ ساله جوان‌ترین ورزشکار بازی‌ های آسیایی هانگژو

مازل آلگادو، جوان‌ترین ورزشکار نوزدهمین دوره بازی‌ های آسیایی است که تنها ۹ سال سن دارد و به فینال اسکیت‌ زنان رسید. آلگادو در اولین دور ۴۴.۸۶ امتیاز کسب کرد و در دومین تلاشش بهترین عملکردش را داشت و ۵۶.۹۶ امتیاز به دست آورد.

جوان‌ترین ورزشکار بازی‌های آسیایی با 9 سال سن توانست در بازی‌های آسیایی هانگژو به خوبی رقابت کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، اعجوبه فیلیپینی ثابت کرد که سن فقط یک عدد است. او پس از کسب مقام هفتم در گروه یک دور مقدماتی، جایی که هشت نفر از 9 شرکت‌کننده به دور نهایی راه یافتند، توانست در دور نهایی نیز در رقابت‌های اسکیت بازی‌های آسیایی هانگژو به رقابت بپردازد.

مازل آلگادو، جوان‌ترین ورزشکار نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی است که تنها 9 سال سن دارد و به فینال اسکیت‌ زنان رسید. آلگادو در اولین دور 44.86 امتیاز کسب کرد و در دومین تلاشش بهترین عملکردش را داشت و 56.96 امتیاز به دست آورد.

هیناو کوساکی ژاپنی با 78.06 امتیاز، مائو جیاسی از چین با 77.06 امتیاز  و می سوگاوارا ژاپنی با 75.33 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. چو هیون جو از کره با امتیاز 70.36 امتیاز،  لین یی فن از چین‌تایپه با 62.00 امتیاز و لی یو جوان از چین با 58.40 امتیاز بالاتر از او ایستادند.

ارگیلین دیدال، دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی 2018، از روز سه‌شنبه کارش را شروع خواهد کرد.

او در واکنش به حضور در این رقابت‌ها گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در این ‌بازی‌ها حضور داشته باشم و با ورزشکاران دیگر به رقابت بپردازم. توانستم کاری را که می‌خواهم، انجام دهم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان