بروزرسانی MBUX مرسدس به شما امکان کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند را می‌دهد

مرسدس-بنز در حال اضافه کردن ویژگی جدیدی به دستیار صوتی MBUX خود است. از امروز به بعد، این فناوری عملکرد خانه هوشمند دریافت خواهد کرد و به کاربران امکان می‌دهد لوازم خانگی و تجهیزات امنیتی خود را با صدای خود کنترل کنند.

بروزرسانی MBUX مرسدس به شما امکان کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند را می‌دهد

مرسدس-بنز در حال اضافه کردن ویژگی جدیدی به دستیار صوتی MBUX خود است. از امروز به بعد، این فناوری عملکرد خانه هوشمند دریافت خواهد کرد و به کاربران امکان می‌دهد لوازم خانگی و تجهیزات امنیتی خود را با صدای خود کنترل کنند.

ویژگی جدید خانه هوشمند دستیار صوتی MBUX از محصولات Philips Hue، Samsung SmartThings، TP-Link و myQ by Chamberlain Group پشتیبانی می‌کند. دستگاه‌ها و تجهیزاتی که کاربران می‌توانند کنترل کنند شامل چراغ‌ها، پریز‌های هوشمند، ترموستات، آشکارساز‌های حرکت و در‌های گاراژ است.

این سرویس همچنین به کاربران امکان می‌دهد با یک درخواست صوتی ساده، وضعیت چندین لوازم خانگی و سیستم را بررسی کنند. کاربران می‌توانند بپرسند: “هی مرسدس، آیا همه چیز در خانه خوب است؟” این سیستم می‌تواند پاسخ دهد: “همه پنجره‌ها بسته هستند و چراغ اتاق خواب هنوز روشن است.” به روز‌رسانی جدید می‌تواند به طور همزمان به سیستم‌های خانه هوشمند مختلف متصل شود.

کاربران می‌توانند با گفتن “هی مرسدس، حساب خانه هوشمندم را وصل کن” حساب‌های خانه هوشمند خود را از طریق وسیله نقلیه متصل کنند. این یک کد QR در صفحه نمایش مرکزی ایجاد می‌کند که کاربران می‌توانند آن را با تلفن هوشمند خود اسکن کنند و این فرآیند را ساده کنند. کاربران همچنین می‌توانند از طریق برنامه تلفن همراه Mercedes me connect حساب‌ها را اضافه کنند.

مجموعه ویژگی‌های جدید در حالی وارد می‌شود که مرسدس در حال انتشار یک آپدیت بزرگتر برای سیستم اطلاعات و سرگرمی MBUX خود در این ماه است. این خودرؤساز با به روز‌رسانی over-the-air صدای Dolby Atmos را به وسایل نقلیه خود آورد. این شامل به روز‌رسانی‌های دیگر دستیار صوتی می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد ویژگی‌های اطلاعات و سرگرمی مانند پخش آهنگ یا خواندن اخبار را با افزودن برنامه NewsFlash کنترل کنند.

مرسدس همچنین برنامه وب YouTube را به خودرو‌های منتخب 2024 می‌آورد. این لیست شامل S-Class، EQE و EQS مجهز به Entertainment Package Plus است. Hyperscreen در EQE و EQS نیز عملکرد افزایش یافته‌ای را دریافت می‌کنند، به طوری که مسافران می‌توانند با صدای داخل خودرو به محتوای پویا گوش دهند و یک عکس شخصی‌سازی شده را برای صفحه اختصاصی انتخاب کنند. این شرکت این به روز‌رسانی را در بیش از 700000 خودرو در سراسر جهان ارائه کرد.

مرسدس در حال آماده‌سازی نسل سوم سیستم MBUX خود برای سال 2025 است. ما در اوایل سال جاری طعم به‌روزرسانی‌های اطلاعات و سرگرمی را دریافت کردیم که شامل مجموعه‌ای از ادغام‌های برنامه مانند Angry Birds، TikTok، Zoom و مرورگر وب Vivaldi است. سیستم نسل بعدی همچنین شامل اتوماسیون است که تغییر چندین تنظیم وسیله نقلیه مانند HVAC، خنک‌کننده صندلی و‌ایستگاه رادیویی را با یک دستور آسان‌تر می‌کند.

این فناوری هنوز چند سال فاصله دارد، اما عملکرد خانه هوشمند رایگان اکنون در خودرو‌های مرسدس مجهز به دستیار صوتی MBUX در دسترس است. برای استفاده از آن نیازی به ارتقاء بسته یا هزینه اضافی نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان