جگوار به شبکه سوپرشارژ تسلا می‌پیوندد

جگوار اعلام کرد که به توافقی با تسلا دست‌یافته است تا به شبکه گسترده Supercharging تسلا در ایالات متحده، کانادا و مکزیک دسترسی پیدا کند

جگوار به شبکه سوپرشارژ تسلا می‌پیوندد

جگوار اعلام کرد که به توافقی با تسلا دست‌یافته است تا به شبکه گسترده Supercharging تسلا در ایالات متحده، کانادا و مکزیک دسترسی پیدا کند. علاوه بر این، این شرکت به طور رسمی اعلام کرد که مدل‌های برقی نسل بعدی‌اش که در سال 2025 عرضه خواهند شد، از کانکتور شارژ استاندارد آمریکای شمالی (NACS) توسعه‌یافته توسط تسلا استفاده خواهند کرد. به عبارت دیگر، مدل‌های جدید بدون نیاز به آداپتور قادر به سوپرشارژ خواهند بود.

جگوار مشتریان فعلی خود را که راننده جگوار I-Pace هستند، فراموش نکرده است. این برنامه عرضه آداپتورهای NACS از تسلا برای رانندگان I-Pace است، به‌محض اینکه در دسترس قرار گیرند. ما حدس می‌زنیم که این آداپتورها ممکن است در سال 2024 در بازار عرضه شوند، زیرا این سال توسط چندین تولیدکننده دیگر که برای انتقال از کانکتور شارژ CCS1 به NACS در آمریکای شمالی ثبت نام کرده‌اند، ذکر شده است.

جگوار می‌افزاید که پذیرش NACS جامع خواهد بود، از جمله وسایل نقلیه، واحدهای شارژ خانگی و آداپتورها برای مدل‌های قدیمی‌تر.

 این شرکت همچنین مجدداً تأکید می‌کند که به‌عنوان بخشی از استراتژی Reimagine جگوار لند روور، برند جگوار به یک برند لوکس مدرن تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد. توافق با تسلا بخشی از استراتژی برای ایجاد یک اکوسیستم جهانی EV است.

همان‌طور که متوجه می‌شویم، این فقط یک موضوع زمان است تا بشنویم که برند Land Rover نیز از کانکتور شارژ NACS استفاده خواهد کرد. تصور اینکه راه‌حل‌های متفاوتی در یک گروه خودروسازی وجود داشته باشد، دشوار است.

فهرست برندهایی که قصد دارند کانکتورهای شارژ NACS را روی وسایل نقلیه خود در آمریکای شمالی، از سال 2025 به بعد، ادغام کنند، قبلاً از 10 عدد فراتر رفته است: فورد، جنرال موتورز، ریوین، ولوو کارز، پولستار، مرسدس بنز، نیسان، فیسکر، هوندا (با آکورا) و جگوار به علاوه تسلا (بدیهی است) و آپترا.

مارک کامیلری، مدیر خدمات برقی‌سازی، اظهار داشت: “در حالی که بیشتر شارژها در خانه انجام می‌شود، مشتریان ما هنگام دور بودن از خانه به دسترسی به شارژرهای سریع، قابل اعتماد و راحت نیاز دارند. تسلا یک شبکه شارژ در سراسر جهان ایجاد کرده است که این کار را انجام می‌دهد، و ما خوشحالیم که با آنها همکاری می‌کنیم تا دسترسی را برای مشتریان جگوار فراهم کنیم.”

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان