هوندا در نمایشگاه خودرو ژاپن ۲۰۲۳

هوندا از حضور خود در نمایشگاه خودرو ژاپن ۲۰۲۳ خبر داده است که در آن قصد دارد چندین محصول جدید جهانی را معرفی کند

هوندا در نمایشگاه خودرو ژاپن 2023

هوندا از حضور خود در نمایشگاه خودرو ژاپن 2023 خبر داده است که در آن قصد دارد چندین محصول جدید جهانی را معرفی کند. مهمترین این محصولات، Specialty Sports Concept است که خودروساز ژاپنی هنوز تصویری از آن را منتشر نکرده است. جزئیات این خودرو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد، اما می‌دانیم که این خودرو کاملاً برقی است و با وجود نداشتن موتور احتراق داخلی، رانندگی لذت بخشی را ارائه می‌دهد.

هوندا اعلام کرده است که “لذت رانندگی و فردیت متمایز این مدل به مردم امکان می‌دهد از زندگی روزمره خود فراتر روند.” باید منتظر ماند و دید که آیا این خودرو ارتباطی با Sports EV Concept دارد یا خیر، اگرچه آن خودرو در حال حاضر شش سال سن دارد و در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 معرفی شد.

دیگر محصولات جدید هوندا در نمایشگاه خودرو ژاپن 2023 عبارتند از:

  • cutesy SUSTANIA-C Concept: این خودرو شبیه به یک Honda e کوچک شده با بدنه ای ساخته شده از رزین اکریلیک قابل بازیافت و استفاده مجدد است.
  • Pocket Concept: یک موتورسیکلت کوچک که با هدف پایداری محیط زیست طراحی شده است.
  • CI-MEV: یک هاچ بک دو سرنشینه برقی کوچک که برای مسافت های کوتاه و مجهز به فناوری رانندگی خودکار طراحی شده است.
  • SC e: Concept: یک موتورسیکلت برقی با باتری قابل تعویض.

نمایشگاه خودرو ژاپن 2023 قرار است از 25 اکتبر با اولین روز مطبوعاتی آغاز شود. هوندا همچنین Prologue Prototype را برای اولین بار در ژاپن به نمایش خواهد گذاشت. میتسوبیشی نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت تا محصول جدیدی را معرفی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان