میثم حسینی در گفتگو با مهر:

پیش‌تولید ۲ قسمت از «مشاهیر ایران»/ منتظر پاسخ اوج هستیم

کارگردان مجموعه انیمیشنی «مشاهیر ایران» می‌گوید پیش‌تولید این مجموعه انجام شده و برای ادامه کار منتظر پاسخ اوج کودک و نوجوان پس از تغییرات مدیریتی آن مجموعه هستند.

پیش‌تولید 2 قسمت از «مشاهیر ایران»/ منتظر پاسخ اوج هستیم

میثم حسینی کارگردان آثار انیمیشنی که از چندی پیش در تدارک تولید مجموعه‌ای با نام «مشاهیر ایران» برای تلویزیون است به خبرنگار مهر گفت: ما قرار بود این مجموعه موشن کمیک را برای اوج کودک و نوجوان کار کنیم که برای مقدمه 60 نفر از مشاهیر کشور را انتخاب کرده بودیم.

وی افزود: در بین مشاهیر ایران سراغ افرادی از شمس گرفته تا حمید سبزواری و ورزشکاران مطرح رفته و در گام نخست دو قسمت را هم وارد پیش‌تولید کرده بودیم.

کارگردان «نورالدین پسر ایران» در بخش دیگر صحبت‌هایش با اشاره به تغییرات مدیریتی که در اوج کودک و نوجوان پیش آمده است، بیان کرد: ما جلساتی با آقای محمد سرشار رییس قبلی اوج کودک و نوجوان داشتیم و حال با تغییرات به وجود آمده منتظر پاسخ دوستان هستیم.

حسینی اضافه کرد: ما این مجموعه‌ را بر اساس کتاب‌های منتشرشده توسط انتشارات انجمن قلم ایران پیش می‌بریم و متن آنها را برای موشن کمیک بازنویسی می‌کنیم و حتی در این مسیر به کمیک بوک هم رسیده‌ایم.

وی در پایان عنوان کرد: آن دو قسمتی که اشاره کردم وارد پیش‌تولید شده یکی مربوط به زنده‌یاد حمید سبزواری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان