حذف تنها دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران از بازی‌های هانگژو

صفایی دختر ملی پوش پینگ‌ پنگ‌ باز ایران که در دور اول مسابقات استراحت داشت، در مرحله یک شانزدهم جدول انفرادی به مصاف هینا هایاتا از ژاپن رفت و با شکست چهار بر صفر از دور رقابت‌ها حذف شد.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران از بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شد.

به گزارش ایسنا، شیما صفایی تنها دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو در اولین دیدار خود به مصاف ورزشکار ژاپن رفت و شکست خورد.  

صفایی که در دور اول مسابقات استراحت داشت، در مرحله یک شانزدهم جدول انفرادی به مصاف هینا هایاتا از ژاپن رفت و با شکست چهار بر صفر از دور رقابت‌ها حذف شد.  

نتیجه این مسابقه به شرح زیر است: 

شیما صفایی صفر - هایاتا 4

1 - 11، 4 - 6 -11 11، 4 _ 11

شیما صفایی دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران

سخت قرعه به من خورد

 شیما صفایی ملی پوش تنیس روی میز ایران پس از دیدار با حریف ژاپنی که با شکست و حذف از بازی های آسیایی همراه بود، گفت: بعد از چین که مقام اول را در تنیس روی میز جهان دارد، پینگ‌پنگ‌بازان ژاپنی از بهترین های جهان هستند. حریفی هم که من امروز با او دیدار داشتم از میان ٤٠ بازیکن صاحب سید چهارم بود.

او ادامه داد: حریفم بسیار قدرتمند و شناخته شده است، در بخش تیمی هم تیم ژاپن نایب قهرمان شد. در واقع یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها به من خورد.

شیما صفایی دختر پینگ‌پنگ‌باز ایران

صفایی با بیان اینکه تنها ١٩ سال دارد و برای نخستین بار در بازی‌های آسیایی شرکت می کند، یادآور شد: از این بازی‌ها تجربه خوبی گرفتم و امیدوارم در دوره های بعد بهتر بازی کنم.

این ملی پوش تنیس روی میز بانوان تاکید کرد: من عضو تیم فنرباغچه ترکیه هستم که تیم اول ترکیه به حساب می آید. چندماه دیگر هم باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم. برای این رقابت ها آماده می‌شوم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان