تولید ۹۰ درصد انسولین کشور در شرکت های تیپیکو

عطار: در بحث انسولین حدود ۹۰ درصد بازار دست شرکت های ماست و مشکلی فعلا در تولید انسولین نداریم در ضمن حدود ۳۰ درصدتولید  آنتی بیوتیک کشور هم توسط شرکت های ما در حال انجام است.

مدیر عامل شرکت های تیپیکو در پاسخ به سوال خبرنگار عصرایران درباره سهم شرکت های تیپیکو  در تولید سرم و انسولین گفت: سهمیه سرم در مجموع حدود 50 درصد بازار مربوط به تولید کنندگان تپیکو هست و باقی را شرکت های دیگر تولید می کنند و ظرفیت سرم ها هم در شرکت دارو پخش و نیز در شرکت اکسیر در حال افزایش است. 
 
عطار افزود: در بحث انسولین حدود 90 درصد بازار دست شرکت های ماست و مشکلی فعلا در تولید انسولین نداریم در ضمن حدود 30 درصدتولید  آنتی بیوتیک کشور هم توسط شرکت های ما در حال انجام است.
 
مدیرعامل شرکت های تیپیکو با اشاره به تولید مواد اولیه، گفت: حدود 40 درصد مواد اولیه را توسط شرکت های خودمان به واسطه ارتباط با شرکت های دانش بنیان تولید می کنیم و  با وجود اینکه درصد زیادی از  محصولات را خودمان تولید می کنیم اما اختصاص ارز بسیار کمتر از این است و در حدود 5 درصد است و توقع می رود با وجود تولید بخش زیادی از محصولات کشور توسط ما، مقدار  بیشتری ارز به این موضوع اختصاص پیدا کند.
 
عطار درباره برنامه آینده شرکت های تیپیکو گفت: قصد افزایش تولید کارتریج های دندانی و افزایش تولید آنتی بیوتیک وهمچنین تولید اسپری های بینی ومواد حاجب را در دستور کار داریم و با توجه به اینکه سهم بازار تیپیکو که ارزش بالایی دارد، قصدمان براین است که  اجازه ندهیم با سفته بازی قیمت سهام ما کاهش پیدا کند و سهامداران متضرر شوند و در عین حال سود با کیفیتی هم داشته باشیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان