قتل یک عضو دیگر منافقین در درگیری درون سازمانی/ حسن موسوی که بود؟

حسن موسوی با ابلاغ گروهک منافقین با پوشش دانشجو، در بخش موسوم به کاریابی گروهک در ترکیه فعالیت داشت.


به گزارش مشرق؛ بر اساس اخبار بدست امده از منابع آگاه روز سه شنبه 4 مهرماه حسن موسوی یکی از اعضای گروهک منافقین در درگیری با یکی از اعضای ناراضی این گروهک کشته شده است
طبق اخبار واصله یکی از افراد ناراضی گروهک تروریستی منافقین که پس از عدم موافقت با خروج او از اشرف 3، دو عملیات فرار ناموفق داشته، تحت فشارهای روانی ناشی از شرایط وخیم پس از حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین، با حسن موسوی که عامل انتقال قاچاقی و غیرقانونی او به عراق بود مشاجره لفظی پیدا کرده و به این خاطر که موسوی را عامل بدبختی خود می دانست در مشاجره و درگیری پیش امده، او را خفه می کند.

این فرد که هویت او هنوز مشخص نشده است، در قرنطینه ستاد اطلاعات گروهک قرار دارد و احتمالا خبر مرگ او در اثر بیماری در هفته های آینده از جانب گروهک منافقین منتشر شود؛ مرگی که علت واقعی آن یا شکنجه و یا خودکشی خواهد بود.

قتل یک عضو دیگر منافقین در درگیری درون سازمانی/ حسن موسوی که بود؟

اما حسن موسوی کیست؟

بر اساس این گزارش حسن موسوی با ابلاغ گروهک منافقین با پوشش دانشجو، در بخش موسوم به کاریابی گروهک در ترکیه فعالیت داشت. وظیفه و ماموریت بخش کاریابی گروهک منافقین، شناسایی و جذب افراد ناراضی با وعده کار و اقامت در اروپا و انتقال به صورت قاچاقی از مرز شمالغرب به ترکیه بود.

موسوی به عنوان یکی از سرپل های منافقین در ترکیه وظیفه تحویل افراد منتقل شده به صورت غیرقانونی به ترکیه و انجام مقدمات و انتقال غیرقانونی با فریب افراد به مقر اشرف در عراق را داشت.

یکی از اهداف گروهک تروریستی منافقین در قاچاق انسان و انتقال به اردوگاه اشرف در عراق، جبران کمبود نیروی ناشی از تلفات بالای عناصر خود در عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) بود.
گفته می شود مادر، شوهر خواهر و برادر حسن موسوی نیز به عنوان عناصر تیم‌های عملیاتی و ترور منافقین بودند که دستگیر و اعدام شدند و خواهر او در درگیری مسلحانه با نیروهای کمیته کشته شده است.

در هفته های اخیر اوضاع برای منافقین بسیار سخت و بحرانی شده و هر روز با چالش جدیدی روبرو هستند. از اختلافات گسترده بین مقامات ارشد تا انتقادات شدید اعضای عادی به مریم رجوی و چند درگیری فیزیکی بین نیروها بر سر انتقال به کانادا که تنها گوشه ای از این بحران می باشد. از سویی بعد از فرار بیجار رحیمی از مقر اشرف 3، سختگیری و فشار به نیروها به دستور مقامات ارشد سازمان افزایش یافته و این موضوع هم در کنار برخی وقایع باعث تشدید فشار روانی در بین اعضای جنایتکار این گروهک گردیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان