ویژه نوجوانان؛

مسابقه گویندگی کتاب راض بابا برگزار می‌شود

همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و مسابقه گویندگی کتاب «راض بابا» به همت نوجوانان در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، همزمان با چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، فرهنگسرای اشراق جشن بزرگ «برای وطن، به راه حسین، به نام شهیدان» را همراه با مسابقه گویندگی کتاب «راض بابا» برگزار می‌کند.

بخش ویژه این مراسم، تجلیل از دو مادر شهید دفاع مقدس است و خانواده‌های شهیدان حسین اشرفی گودرزی و حمیدرضا جدیدی مهمانان ویژه این جشن هستند.

در مسابقه گویندگی کتاب «راض بابا» نیز جمعی از نوجوانان این اثر مکتوب را در برابر داوران می‌خوانند تا بهترین اجراها انتخاب شوند. فاطمه محمدی (گوینده کتاب صوتی راض بابا)، شهاد زمانی، حمیدرضا رجبی و یکی از نوجوانان متخصص در این حوزه هیئت داوران این مسابقه را تشکیل می‌دهند. نفرات برگزیده در پایان این مراسم جوایز خود را از دست خانواده‌های شهدا دریافت می‌کنند.

کتاب «راض بابا» نوشته طاهره کوهکن مجموعه خاطرات و زندگی شهیده راضیه کشاورز است. این کتاب، زندگی دختری نوجوان از دیار فارس را روایت می‌کند که در سال 1387 بر اثر حمله تروریستی به فیض شهادت نائل آمد.

براساس این گزارش، جشن هفته دفاع مقدس و مسابقه گویندگی کتاب «راض بابا» روز سه شنبه چهارم مهرماه از ساعت 16 در فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود. گفتنی است اجرای صفر تا صد این برنامه برعهده نوجوانان است تا تجربه متفاوتی در برگزاری یک برنامه در هفته دفاع مقدس برای آنان رقم بخورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان