انفجار انتحاری در مرکز آنکارا / وزارت کشور ترکیه: حمله تروریستی است (+عکس)

بنا به اعلام وزارت کشور ترکیه یکی از «دو تروریست» در انفجار انتحاری کشته شد و ماموران تلاش نفر دوم برای آسیب زدن را «خنثی» کردند.

رسانه‌های ترکیه روز یکشنبه از وقوع انفجاری شدید در نزدیکی پارلمان این کشور در آنکارا خبر دادند.

به گزارش عصر ایران به نقل از یورو نیوز؛ وزارت کشور ترکیه از «حمله‌ای تروریستی» در پایتخت این کشور سخن گفته است. به گفته این وزارتخانه دو مامور پلیس ترکیه در این حمله مجروح شدند.

وزارت کشور ترکیه گزارش داده است که دو نفر با خودرو به دنبال ورود به اداره امنیت ترکیه وابسته به وزارت کشور بودند.

بنا به اعلام وزارت کشور ترکیه یکی از «دو تروریست» در انفجار انتحاری کشته شد و ماموران تلاش نفر دوم برای آسیب زدن را «خنثی» کردند. 

بنا به گزارش‌ها دومین مهاجم در درگیری با ماموران پلیس کشته شده است. 

بنا به گزارش رسانه‌های ترکیه از منطقه‌ای در مرکز آنکارا که چند وزارتخانه و پارلمان این کشور در آن واقع شده‌اند صدای تیراندازی شنیده شده است. طبق همین گزارش‌ها تعداد زیادی از خودروی‌های پلیس و آمبولانس به محل اعزام شده‌اند. 

میزان جراحت دو مامور پلیس ترکیه در جریان حمله روز یکشنبه «سطحی» عنوان شده است. وزیر کشور ترکیه ابراز امیدواری کرده است که حال هر دو مامور به سرعت بهبود پیدا کند. هر دو مامور به بیمارستان منتقل شده‌اند. 

هنوز هیچ گزارشی درباره هویت عاملان حمله روز یکشنبه در آنکارا منتشر نشده است. گروه‌های کُرد، چپ افراطی و داعش سابقه انجام حملات مشابه در ترکیه را دارند. 

پارلمان ترکیه قرار است روز یکشنبه فعالیت‌های خود را از سر بگیرد. رای‌گیری درباره پیوستن سوئد به ناتو در دستورکار نمایندگان خواهد بود. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان