طرز تهیه پاستا فرانسوی با روش آشپزهای سنتی فرانسه

اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه پاستا فرانسوی خوشمزه آشنا شوید. این پاستا مزه ای عالی دارد.

طرز تهیه پاستا فرانسوی با روش آشپزهای سنتی فرانسه

پاستا یک غذای محبوب بوده که با رسپی های متنوعی وجود دارد. در این بخش نیز با رسپی جدید و طرز تهیه پاستا فرانسوی آشنا می شوید. این پاستا برای عصرانه و ناهار گزینه مناسبی است. 

اگر یک غذای متنوع می خواهید، می توانید در لینک با طرز تهیه پاستا بروکلی و پاستا دودی آشنا شوید. این نوع پاستاها گزینه مناسبی برای وعده های غذایی می باشند.

طرز تهیه پاستا فرانسوی

مواد اولیه:

  • پیاز خرد شده: 2 عدد
  • زرده تخم مرغ: 3 عدد
  • شکر: 1 قاشق چای خوری
  • کره: 2 قاشق چای خوری
  • فلفل سیاه: /41 قاشق چای خوری
  • نمک: 1 قاشق چای خوری
  • نودل بوکاتینی: 340 گرم
  • آویشن: 5 قاشق غذاخوری
  • پنیر پارمزان: 1 پیمانه
  • خامه غلیظ: 1/4 پیمانه

طرز تهیه پاستا فرانسوی:

مدت آماده سازی این نوع پاستا 40 دقیقه بوده و به راحتی تهیه می شود. شما می توانید ابتدا پاستا را تهیه یا مواد پاستا که بهتر است تا ابتدا مواد پاستا را تهیه نمایید. درون تابه ای مقداری کره ریخته و بعد از باز شدن، پیاز را درون آن تفت دهید در این قسمت می توانید مقداری شکر نیز به تابه اضافه کنید.

مواد اولیه پاستا فرانسوی

مقداری از نمک را نیز در این بخش اضافه کرده و زمان دهید تا پیازها کمی نرم شود. در این بخش بعد از اینکه پیازها کمی نرم شده می توانید مقداری زره تخم مرغ، پنیر پارمزان، فلفل سیاه، خامه و مقداری نیز نمک اضافه کنید و درون ظرفی جداگانه مواد را خوب هم بزنید..

بعد از کاراملی شدن مواد می توانید به ترکیبات خود مقداری آویشن هم اضافه که کاملا سلیقه ای بوده ولی توصیه می کنیم حتما این ادویه و چاشنی فوق العاده را در رسپی خود داشته باشید. حالا قابلمه ای آب روی حرارت گذاشته و مقداری نمک به آن اضافه کرده و بعد از جوشیدن نودل های خود را به آن اضافه کنید.

بعد از نرم شدن، نودل را آبکش کرده و در نهایت نیز زمان دهید تا کمی خنک شود. مواد تهیه شده تخم مرغ و پنیر پارمزان را درون تابه ای ریخته و نودل ها را نیز اضافه کنید. حالا در این قسمت مواد را به خوبی هم زده تا ترکیبی یکدست و مناسب داشته باشید.

روش تهیه پاستا فرانسوی

بعد از باز شدن پنیر می توانید نودل را از روی حرارت بردارید. در این بخش با طرز تهیه پاستا فرانسوی خوش طعم و عالی آشنا شدید که یک مزه فوق العاده ای دارد. این نوع پاستا ارزش غذایی بالایی داشته و برای وعده های غذایی مختلفی نیز تهیه می شود. شما می توانید با این غذا طعم و مزه متفاوتی از پاستا را تجربه کنید.

برای تهیه این پاستا بهتر است از نودل استفاده که طعم بهتری دارد. در صورت دلخواه نیز می توانید از ماکارونی رشته ای ظریف استفاده نمایید. در نهایت نیز می توانید روی پاستا را مقداری پنیر پیتزا ریخته و روی حرارت بگذارید تا کمی پنیر روی آن باز شود. در این پاستا از خامه پر چرب استفاده کنید در غیر این صورت مقدار کره را بیشتر کرده تا پاستا چرب تر شود. افزودن ادویه ها  چاشنی های متنوع نیز سلیقه ای بوده و می توانید از مقداری فلفل و سس های متنوع استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان