نمایشگاه صدای پای آب در گالری خانه دوست

جمعه ۱۴ مهرماه در سال روز تولد سهراب سپهری نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان “صدای پای آب” در گالری خانه دوست گشایش می‌یابد.

جمعه 14 مهرماه در سال روز تولد سهراب سپهری  نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان “صدای پای آب”  در گالری خانه دوست گشایش می‌یابد.

طوفان ارفع مدیر هنری گالری و کیوریتور این نمایشگاه هدف از برگزاری آن را افتتاح خانه دوست و بزرگداشت سالروز تولد سهراب سپهری عنوان نموده و از استقبال اساتید و هنرمندان مدعو و سطح آثار ارائه شده به نمایشگاه اظهار رضایت نمود.

در این رویداد هنری آثار نقاشی و حجم 27 تن از اساتید و هنرمندان برجسته کشور که به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

امیر اسپهانی، طوفان ارفع، علی بابایی، رضا براتی، غزل بیات، بنفشه جهانگیری، سمیه چراغعلی، زهره حسنی، هومن درخشنده، بارانه رئیسی، لیلا زمانی، شادی سعیدی، سامان شادانلو(ایلخان)، پژمان شکیب، المیرا شکرپور، امیرحسین صدیق، علی عسکری، رضا عنصری، لیلا قهرمانی، عسل قهرمانی، پوریا مرزبان، مسیحا ماندگار، پرویز معزز، نگار مهرآوران، بهداد نجفی اسدالهی، میترا نصرآزادانی، فائزه هاجری.

مدیر گالری خانه دوست، لیلا قهرمانی کمک به رشد و توسعه هنرهای تجسمی در کشور و  فراهم شدن فضایی دوستانه جهت تسهیل فعالیت هنرمندان را به عنوان ماموریت این نگارخانه معرفی کرد و افزود به زودی برنامه های متنوع این گالری در این راستا به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

بهداد نجفی اسدالهی، از هنرمندان نقاش شرکت کننده در این نمایشگاه نیز ضمن گفتگو اضافه شدن یک نگارخانه به جمع نگارخانه های کشور را به جامعه هنری کشور تبریک گفته و روند گسترش هنرهای تجسمی در کشور را صعودی و مثبت ارزیابی نمود.

نمایشگاه صدای پای آب در گالری خانه دوست به آدرس خیابان بهار شمالی شماره 245 واحد 12 در روز جمعه 14 مهرماه ساعت 16 تا 20 افتتاح شده و تا 26 مهر ماه از ساعت 14 تا 20 ادامه دارد.

نمایشگاه صدای پای آب در گالری خانه دوست

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر