طرز تهیه لاته ماکیاتو حرفه ای و خوش طعم در خانه

طرز تهیه لاته ماکیاتو که نوشیدنی فوق العاده است در این بخش قرار داده شده که می توانید با این رسپی آشنا شوید. این نوشیدنی خوش طعم را می توانید در کنار کیک‌ سرو نمایید.

طرز تهیه لاته ماکیاتو حرفه ای و خوش طعم در خانه

طرز تهیه لاته ماکیاتو با یک رسپی ساده در این بخش قرار داده شده که مطالعه می کنید. این نوشیدنی کافی شاپی طعم عالی داشته و شما می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز این نوشیدنی عالی را داشته باشید.

اگر از علاقه مندان به نوشیدنی های خانگی هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه لاته دارچین و لاته عسلی آشنا شوید. این نوشیدنی ها طعم عالی دارند.

مواد اولیه:

  • شیر: 220 میلی لیتر
  • اسپرسو: 40 میلی لیتر
  • فوم شیر: 1 قاشق غذاخوری
  • شکلات رنده شده، سس کاراملی، پودر دارچین: برای تزیین

مواد لاته ماکیاتو

طرز تهیه لاته ماکیاتو:

برای داشتن این لاته معرکه باید ابتدا فوم شیر را تهیه کنید‌. این کار ساده است و در این بخش نحوه فوم دهی شیر را به شما آموزش می دهیم. شیر را باید روی حرارت قرار دهید و بعد از اینکه داغ شد آن را درون دستگاه فرنچ قرار دهید.

با استفاده از اهرم فرنچ چند مرتبه مواد را بزنید تا شیر به خوبی کف کند. بهتر است این مراحل را 8 تا 13 بار تکرار کرده تا به خوبی شیر شما یه فوم دهی برسد.

حالا باید یک لیوان و ماگ بزرگ انتخاب کرده و شیر را به آرامی درون آن قرار دهید. قهوه اسپرسو تهیه شده را نیز را با کمی فاصله درون شیر ریخته و قهوه باید زیر لایه شیر فوم گرفته را بگیرد. حالا نوشیدنی شما تهیه شده و می توانید نوش جان کنید

دستور تهیه لاته ماکیاتو

این نوشیدنی یک نوشیدنی چند لایه بوده بوده ابتدا قهوه، ترکیب قهوه و شیر و در نهایت نیز فوم شیر را دارید که نوشیدنی شما را چند رنگ می کند. شما می توانید برای روی این نوشیدنی نیز از پودر قهوه استفاده کنید. این‌ نوشیدنی عالی را می توانید با این رسپی ساده تهیه نمایید.

این نوشیدنی را می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود تهیه کنید و سرو آن در کنار کیک نیز گزینه عالی است. شما می توانید این نوشیدنی عالی را در لیوان های کوچک نیز سرو کنید. برای فصل زمستان نیز این نوشیدنی گزینه بسیار عالی بوده و شما می توانید دستور تهیه عالی آن را مطالعه کنید.

طرز تهیه لاته ماکیاتو با یک رسپی ساده را در این بخش مطالعه کردید که شما می توانید با این شیوه انواعی دیگر از نوشیدنی های خانگی را تهیه کنید. این نوشیدنی معرکه خوشمزه و عالی است و شما دستور تهیه آن را همیشه به خاطر دارید.

طرز تهیه لاته ماکیاتو

این نوشیدنی رستورانی عالی طعم و مزه عالی داشته و می توانید از شکر نیز برای شیرین کردن این نوشیدنی هم استفاده کنید. شما می توانید انواعی دیگر از نوشیدنی های خانگی را داشته باشید. این نوع نوشیدنی را می توانید با یک رسپی عالی نیز در آرگا تهیه کنید که برای پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب هستند.

این نوشیدنی برای وعده های مختلفی نیز سرو می شود و می توانید با این رسپی فوق العاده یک نوشیدنی مناسب برای عصرانه داشته باشید. شما می توانید این نوشیدنی خوشمزه را با یک اسپرسو ویژه تهیه کنید که طعم و عطر این نوشیدنی را بهتر می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر