معرفی ۱۰ انیمه مورد انتظار که در آینده نزدیک پخش می‌شوند

در هر فصل انیمه‌های جدیدی پخش می‌شوند و مخاطبان به تماشای آن‌ها می‌نشینند ولی با این وجود، طرفداران مشتاقانه منتظر انیمه‌های محبوب خود هستند که در آینده نزدیک پخش خواهند شد

معرفی 10 انیمه مورد انتظار که در آینده نزدیک پخش می‌شوند

در هر فصل انیمه‌های جدیدی پخش می‌شوند و مخاطبان به تماشای آن‌ها می‌نشینند ولی با این وجود، طرفداران مشتاقانه منتظر انیمه‌های محبوب خود هستند که در آینده نزدیک پخش خواهند شد. با وجود اینکه هنوز تاریخ پخش اکثر این انیمه‌ها مشخص نشده اما طرفداران اشتیاق بسیار زیادی برای آن‌ها دارند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی 10 انیمه مورد انتظار بپردازیم که در آینده نزدیک پخش خواهند شد.

10. فصل سوم انیمه ساخته شده در ابیس

Made in Abyss Season 3

Made in Abyss Season 3

انیمه سریالی ساخته شده در ابیس (Made in Abyss) انیمه فانتزی بسیار زیبا و پیچیده‌ای است که داستان دختر جوانی به نام ریکو و رباتش به نام رِگ را دنبال می‌کند به هنگام جستجویی برای مادرش وارد جهانی مرموز و خطرناک به نام ابیس می‌شود. فصل دوم انیمه سریالی «ساخته شده در ابیس» یکی از بهترین انیمه‌های سال 2022 میلادی بود و مدتی کوتاه پس از پایان پخش آن نیز ساخت فصل سوم این انیمه سریالی تأیید شد. با این حال، تنها فصل‌های اندکی از مانگا برای اقتباس باقی مانده‌اند و هنوز مشخص نشده که این فصل تازه چه زمانی پخش خواهد شد.

9. فصل دوم انیمه بهشت جهنمی

Hell's Paradise Season 2

Hell’s Paradise Season 2

انیمه سریالی بهشت جهنمی (Hell’s Paradise) اثری اکشن، خونین و جذاب است که داستان گروهی از جنایت‌کاران محکوم به اعدام را روایت می‌کند که به جزیره‌ای اسرارآمیز فرستاده می‌شوند تا اکسیر جاودانگی را بیابند. این انیمه سریالی در فصل اول خودش به‌خوبی اکشن و پیچش‌های داستانی جذابی را به نمایش گذاشت ولی با توجه به کارهای بسیار زیاد استودیو ماپا و همچنین اولویت داشتن فصل دوم انیمه چینسا من (Chainsaw Man)، طرفداران برای دیدن فصل دوم باید مدت زمان بیشتری را صبر کنند.

8. فصل سوم انیمه مرد تک مشتی

One-Punch Man Season 3

One-Punch Man Season 3

پس از وقفه‌ای طولانی بین فصل‌ها، به نظر می‌رسد که فصل سوم انیمه سریالی مرد تک مشتی (One-Punch Man) در حال تولید است ولی هنوز مشخص نیست که کدام استودیو مسئول ساخت آن است. این انیمه سریالی از جمله آثار بسیار محبوب به شمار می‌رود که با وجود اینکه مدت زمان طولانی از پخشش می‌گذرد و فصل دوم آن نیز عملکرد خوبی نسبت به فصل اول نداشته اما هایپ و انتظار بسیار زیادی برای آن وجود دارد. از آنجا که قوس داستانی بعدی در مانگا یکی از بهترین قوس‌های داستانی است، فصل سوم این فرصت را دارد تا بار دیگر این انیمه سریال را به شهرت برساند و دوباره در بین طرفداران محبوب شود.

7. فصل دوم انیمه اوشی نو کو

Oshi no Ko Season 2

Oshi no Ko Season 2

وقتی انیمه سریالی اوشی نو کو (Oshi no Ko) در اوایل سال 2023 میلادی پخش شد، توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند و بسیاری از طرفداران را شگفت‌زده کند. با وجود اینکه فرض داستانی این اثر چندان مطابق با تمایل طرفداران نیست اما دقت و توجه فوق‌العاده‌ای که استودیو داگا کوبو در ساخت آن به کار برده سبب شده تا این انیمه بسیار جذاب و تماشایی باشد. از سوی دیگر، با پتانسیل بالای قوس داستانی بعدی، انتظار برای فصل دوم آن بسیار زیاد است.

6. فصل دوم انیمه بلو لاک

Blue Lock Season 2

Blue Lock Season 2

انیمه سریالی بلو لاک (Blue Lock) با متفاوت بودن نسبت به آنچه که طرفداران از انیمه‌ای ورزشی انتظار دارند، توانست برای بیننده‌ها شوکه‌کننده باشد. مسابقات فوتبال در مرکز این انیمه سریالی به جای یک اثر سرگرم‌کننده بیشتر یک بازی مرگبار بوده و همین نیز سبب شده تا مسابقات این انیمه سریالی بسیار شدید و پرتنش باشند. کاراکترها نیز در این انیمه سریالی فرصت درخشش پیدا کردند. مطمئناً دنبال کردن مسابقات شدیدتر و لحظات جالب در فصل دوم این انیمه سریالی برای طرفداران بسیار جذاب خواهد بود.

5. انیمه هیولای شماره هشت

Kaiju No. 8

Kaiju No. 8

انیمه سریالی هیولای شماره هشت (Kaiju No. 8) یکی از معدود موارد در این فهرست است که دنباله‌ای برای فصل‌های قبلی نیست. با این حال، با توجه به کیفیت بالای مانگای این اثر، انتظار و هایپ برای آن بسیار زیاد است. این مانگا توسط نائویا ماتسوموتو نوشته شده و شخصیت اصلی آن نیز با دیگر قهرمانان شونن متفاوت است. مطمئناً ساخته شدن این انیمه سریالی توسط استودیو Production IG باعث شده تا طرفداران انتظار زیادی برای این اثر داشته باشند.

4. انیمه سینمایی رتبه‌بندی پادشاهان

Ranking of Kings Movie

Ranking of Kings Movie

انیمه رتبه‌بندی پادشاهان (Ranking of Kings) یکی از بهترین انیمه‌های فانتزی است که توسط استودیو WIT ساخته شده و داستان پادشاه جوانی به نام بوجی را دنبال می‌کند که به افراد پیرامون خودش کمک می‌کند. ظاهراً انیمه سینمایی بر اساس این انیمه سریالی در حال ساخت است که قرار است ادامه این انیمه سریالی بسیار زیبا و تماشایی را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

3. انیمه سرنوشت / جعل عجیب

Fate/strange Fake

Fate/strange Fake

انیمه سریالی «سرنوشت» به فرنچایزی برجسته و با پتانسیل بسیار بالا تبدیل شده و انیمه سرنوشت / جعل عجیب (Fate/strange Fake) نیز نقطه بسیار خوبی برای شروع تماشای این فرنچایز به شمار می‌رود. این اثر تازه پر از کاراکترهای شگفت‌انگیز و جالب و همچنین لحظات پرتنش و جذاب است که مطمئناً طرفداران قدیمی و جدید این فرنچایز را سرگرم خواهد کرد.

2. فصل چهارم انیمه شیطان کُش

Demon Slayer Season 4

Demon Slayer Season 4

انیمه سریالی شیطان کُش (Demon Slayer) به طور مداوم به‌عنوان یکی از مهیج‌ترین انیمه‌های شونن معرفی می‌شود که در سال‌های اخیر پخش شده است. با وجود اینکه برخی از طرفداران نسبت به رویکرد داستانی آشنای این اثر انتقاد دارند اما استودیو Ufotable با جزئیات بسیار زیادی توانسته این داستان را زنده کند و به تصویر بکشد. صحنه‎‌های مبارزه بسیار تماشایی و جذاب هستند که مطمئناً تماشای آن برای علاقه‎‌مندان به انیمه بسیار دلنشین است. فصل چهارم انیمه سریالی «شیطان کُش» قرار است قوس داستانی آموزش هاشیرا را پوشش بدهد و همین نیز باعث شده تا یکی از انیمه‌های مورد انتظار باشد.

1. فصل دوم انیمه چینسا من

Chainsaw Man Season 2

Chainsaw Man Season 2

فصل اول انیمه سریالی چینسا من (Chainsaw Man) یکی از انیمه‌های جذاب و مورد انتظار سال بود که پخش شد و توانست توجه مخاطبان بسیار زیادی را به خودش جلب کند. این اثر رویکردی تازه نسبت به جنبه‌های ژانر شونن داشت، صحنه‌های اکشن آن عالی بودند و از انیمیشن سازی زیبایی بهره می‌برد. همین نیز آن را به یکی از بهترین انیمه‌های چند سال اخیر تبدیل کرده است. با اینکه استودیو ماپا جزئیات چندانی درباره فصل دوم این انیمه سریالی آشکار نکرده اما احتمال ساخت فصل دوم آن بسیار زیاد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان