ماهان شبکه ایرانیان

در گفتگو با مهر عنوان شد:

شاهین بیانی: معرفی بازیکن جوان و ساختن نسل یعنی موفقیت استقلال

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: محرومیت از نقل و انتقالات را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم این اتفاق باعث شود تا بزودی نسل طلایی استقلال از این جوانان شکل بگیرد.

شاهین بیانی: معرفی بازیکن جوان و ساختن نسل یعنی موفقیت استقلال

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار استقلال مقابل ماشین سازی اظهار داشت: کار استقلال در تبریز سخت است چون ماشین سازی در انتهای جدول قرار دارد و قطعا دست به یک بازی انتحاری خواهد زد. این تیم هفته گذشته تراکتورسازی را هم به دردسر انداخت و نشان داد قابلیت بازی کردن با تیم های بزرگ و بالای جدول را دارد.

کاپیتان سابق تیم استقلال در خصوص محرومیت آبی‌ها از نقل و  انتقالات اظهار داشت: دوست دارم نیمه پر لیوان را نگاه کنم و بگویم باید این قضیه را به فال نیک گرفت. عدم استفاده از بازیکنان با تجربه باعث می‌شود تا روند استفاده از بازیکنان جوان ادامه داشته باشد و این در بلند مدت به نفع استقلال است.

بیانی که خود از تیم جوانان استقلال آغاز کرد و به کاپیتانی این تیم رسید گفت: در هر مقطع زمانی که باشگاه استقلال به جوانان اصالت دار خودش که از تیم های پایه‌اش بالا آمده بودند یا در سن کم جذب این تیم شده بودند اعتماد کرد، دارای نسل طلایی شده و سالیا سال در ایران و آسیا آقایی کرد. در دهه شصت به جز خود من تعداد زیادی از بازیکنان مثل شاهرخ، احدی، نعلچگر، حاجیلو، خاکسار تهرانی، ورمزیار و خیلی های دیگر از جوانان رشد کردیم و بالا آمدیم و به کاپیتانی رسیدیم. اگر ما در دهه شصت یک نسل طلایی بودیم اصلی ترین دلیلش همین بود که همه با هم از جوانان و امید به تیم بزرگسالان رسیده بودیم.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: بارها گفته ام باز هم می گویم. موفقیت برای تیمی مثل استقلال فقط این نیست که در زمین نتیجه بگیرد و قهرمان شود. هر چند سال یکبار تیم های بزرگ باید برای چند سال خود نسل سازی کنند تا سالها نان نسل طلایی شان را بخورند. این فصل استقلال را بگذاریم برای نسل سازی. رو کردن این جوانان را می توان برای منصوریان موفقیت تلقی کرد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان